streda, 9. septembra 2015

cant you forgive, can you?

Čo sa stalo?
Jednoducho sa to stalo.
Ale čo?
Presne to.



Skončil sa príbeh nenaplnenej lásky v podobe mladej študentky a hokejovej hviezdy a tým, odpustite mi, i môj záujem o blog. O to deliť sa s vami o všetko. Čím to bolo? S takmer sto percentným presvedčením si dovolím tvrdiť, že to bolo zapríčinené hlavne mojím psychickým rozpoložením. Spravila som asi najväčšie a najťažšie rozhodnutie svojho života, ktoré, bohužiaľ, nieslo a nesie
nespočetné množstvo príjemných ale i prevažne nepríjemných dôsledkov.

Áno, som doma. Tam, kde chcem byť. Ale chcem tu skutočne byť? Kde vlastne chcem byť? Kým vlastne chcem byť?

Stratila som kontakt s osobou, ktorá mala v mojom živote obrovské miesto. Pomohla mi v tom najhoršom období posledných rokov a náš vzťah nakoniec v meste, do ktorého som šla hlavne aj kvôli nej, nakoniec ochladol. Čo za tým bolo? Moja neprístupnosť alebo jej prílišna ústretovosť? Moja uzavretosť alebo jej extrovertná povaha? Konečná neschopnosť pochopiť sa alebo zistenie, že toto nie je pre mňa?
Konieckoncov neviem. Bojím sa nájsť pravdivú odpoveď.
A preto, ak si toto niekedy prečítaš, odpusť mi.
Odpusť mi, že som spravila presne to, čo som ti sľúbila, že nikdy neurobím.
A viem, že toto virtuálne prepáč mi stačiť nebude.

Leto som mala v podstate dosť nahovno.
Buď som bola v robote alebo som ležala v posteli s nespočetným množstvom liekov na stole.
Veď viete, to máte tak, keď v priebehu dvoch mesiacov máte zapálené dutiny, zapálený vonkajší zvukovod a podráždený bubienok, 2x vykĺbené koleno, infekciu, žalúdočné a črevné problémy. A potom aby sa človek z toho zase raz nezosypal.
Mala som ísť do Žiliny, pozrieť moje dve lásky. Pche, nebola som nikde. Za celé dva mesiace som bola akurát tak na týždeň pri sestre v Blave, 3x na kúpalisku (aj to som väčšinou sedela len pri bazéne kvôli tomu uchu), asi u 5 doktorov a vo vlastnej posteli.
Pevne verím, žienky moje, že VY ste toto leto mali oveľa oveľa lepšie!
Takže šupsyrupsy vykecajte sa v komentároch ;)

Tešíte sa, že ste opäť v škole? Stavím sa, že väčšina z vás povie rozhodné "NIE!" :D Ach žienky, neviete o čo prichádzate, keď si strednú neužívate. U mňa osobne to boli najkrajšie roky :) Odkedy som zmaturovala (panebože veď to už je rok a 4 mesiace!) stále dokola opakujem, že by som sa na strednú chcela vrátiť. Nemyslite si, že som bola nejaká hviezda triedy. Kdeže, patrila som, aspoň ja si to myslím, do tej strednej vrstvy. Ani nie hviezda, ani nie odpadlík. Vychádzala som s každým, a hoci som na každého občas nadávala, keď som odtiaľ odišla som si uvedomila, ako som ich mala rada. Ľudia, ľudia, chýbate mi.
Joj, tá moja sentimentálnosť. Som rozcitlivená poslednú dobu, to zase budú príspevky! -_-

Otázočka na záver!

Chcete príbeh Change my life alebo niečo úplne nové?
Novú ffku? Povedzte s kým!
Neffku? Poraďte nápad! ;)


Ps. I'm sorry.
PPs. I still love you.
PPPs. Už budem aktívna, sľubujem O:)


With all the love,
yours I.Blake

9 komentárov:

  1. To s tou strednou súhlasím, okamžite teraz by som tam šla! :)
    A čo sa týka tohto článku, ani nevieš, ako Ťa chápem Ivuška... Zmizli nám ideály, ktoré sme mali predtým vytvorené, a všetko je v skutočnosti úplne iné a ťažšie, než sme si predstavovali... A asi aj keď to bolo ťažké rozhodnutie odísť odtiaľ, ak by si tam nebola šťastná, nemalo by to zmysel. Niekedy treba byť proste ozaj sebec a myslieť na seba viac, než na iných... Hnusný dospelácky svet, fuj.
    Ani ja som nemala bohvieaké leto, neboj, nie si sama. :P Najlepší kamarát mi odišiel do Holandska za robotou, videla som ho len týždeň, našťastie mi tu aspoň ostatní ostali, ale aj tak to nebolo to, čo som chcela. Snáď nabudúce... :)
    A čo sa týka písania, od teba si prečítam hocičo. :)
    ♥♥♥♥
    Nesmúť, keby hocičo, tak napíš. :)
    Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach, som rada, že nie som jediná s takýmto feelingom Julka! ♥♥
      Presne, padli nám ružové okuliare a vzdušné zámky sa rozpadli. Teraz začíname chápať, čo to skutočný život je.
      A na ako dlho odišiel? Nechystá sa prísť domov aspoň na pár týždňov?
      Ďakujem! ♥♥

      Odstrániť
    2. 5 týždňov je tam a 1 doma, to je žalostne málo. :( Ešte teraz všetci odchádzame do školy, bude to naprd... Nebaví ma toto "dospeláctvo". :P

      Odstrániť
  2. Čauko Iviiii!!! ^.^
    Uf,no moje leto... Mala som naplánované veci,ktoré mi ,bohužiaľ,nevyšli,no povedala som si že ok. Raz mi bolo super,raz nanič. Nejak sa mi striedali nálady. Praha +SC=najlepšie dni prázdnin <3
    Ále,jasné že sa teším tej škole. Hlavne tomu novému známkovaniu :DDDD
    Ivka,nebudem ti písať žiadne také reči,keďže to neviem. Napíšem ti jedine: Drž sa,všetko bude fajn :))
    A čo sa týka novej tvorby,to teda neviem ako ti odpísať. Stále,stále mi chýba naše IL. Neviem si predstaviť,že tu budem čítať niečo nové.
    Pokračovanie Change my life by bolo super,ale rada by som si prečítala aj niečo úplne nové. Takže ja to nechávam na tebe. Všetko od teba bude super :))

    We love you,too. <3
    Lucia :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucinka achooooj ♥

      prvá otázka. TY SI BOLA NA SC?! TO VAZNE?! REALLY?! FOTKY FOTKY FOTKY, OKAMZITE CHCEM VIDIET FOTKY! Aj si sa ho dotkla?

      Nové známkovanie ? Tak toto mi vysvetli ako to myslíš :D
      Och, ver mi, aj mne IL veľmi chýba. Inak by som si ho neustále nečítala dokola :D
      Ďakujem Lucka za podporu :-*

      Odstrániť
    2. Áno,bola som. Bolo to úplne mega! Splnila sa mi časť toho môjho veľkého NHL sna <3
      Bohužiaľ, nedotkla. Chýbalo mi pár centimetrov.

      Budú nás hodnotiť podľa bodov. Úplne mi to poplietlo hlavu. Celé je to naprd.

      <3

      Odstrániť
  3. Ahoj Ivka, tak vidím že si mala hektické leto. Je škoda, že si si ho moc neužila. O rok snáď to bude lepšie ;)
    Dúfam, že už po zdravotnej stránke si okay.
    Škoda, že poviedka s hokejovým sexsymbolom skončila. Veľmi dobre sa to čítalo. :) Nevadí, príde nová a lepšia!
    A moje leto?
    Bolo to dosť dobré,jedno z najlepších. Bola som na dvoch chatách, na zopár akciách a hlavné z celého leta boli nádherné tri týždne vo Švajčiarsku. Ak sa ti raz podarí navštíviť túto krajinu, garantujem ti , že sa do nej zamiluješ :)
    A škola? Tretí rok na gympli, neviem akým zázrakom. Profesorom to hrabe, hádame sa kvôli imatrikulácam, no hotová katastrofa teraz.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj kočkaaa!
      ďakujem, ďakujem a musím povedať, že nie, ešte stále (alebo znova?) nie som po zdravotnej stránke v pohode :/

      VO SVAJCIARSKU? :O waaaaaaaaaaaaaau, ako si tam išla, s kým? s rodičmi na dovolenku alebo nejaký výmenný pobyt? :) rozprávaj, rozprávaj! :)
      oooch, zlatý gympel, ako by som sa vrátila :( aale, ver mi, budú aj väčšie hádky, napr okolo stužkovej, to sa rozhádate celá trieda, ver mi ;)

      Odstrániť
    2. Išla som tam s bratom, keďže prišiel na týždeň domov. On pracoval, ja som sa ulievala, pomáhalasom mu, keďže pracuje vo viniciach a o hrozno sa trebalo starať, potom som opatrovala deti jednej slovenke, poriadna skúsenosť pre mňa. Trpezlivosť som si poriadne vycibrila. Cez víkendy ma zobral na pár výletov. Neskutočné.
      zopár fotiek nájdeš na IG: martina_hlb
      Budúci rok by som sa tam chcela zdržať dlhšie, nájsť nejakú brigádu. Ľudia sú tam veľmi pohostinný a vážia si hostí. Bola som milo prekvapená z bratových šefovcov. Nielenže ma milo privítali, ale nás vzali aj na rodinný výlet. Keďže moja nemčina je chabá, radšej som využívala angličtinu, s ktorou som sa v pohode s každým dohovorila. :)
      Dlhé poobedia, som trávila pri Zurišskom jazere, ktoré je len pár metrov od brata.
      S tými hádkami okolo stužkovej to pomaly už začína :D

      Odstrániť