nedeľa, 13. septembra 2015

Change my life - Prológ.





Facka. Ďalšia a ďalšia. Sedela v kúte izby a mlčky znášala bolesť. Vedela, že brániť sa je zbytočné.
„Nedotýkaj sa jej!“ začula. Brian. Opäť sa mu snaží postaviť, snaží sa ju ubrániť. „Chceš sa biť?! Naozaj?! Tak poď! Čo keby si si to rozdal s niekým rovnakej sily? Či ty si vybíjaš zlosť len na nej?!“ kričal po ňom. Thomas odvrátil svoj pripitý pohľad od sediacej Olivii a obrátil sa k jej bratovi. Rozohnal sa päsťou a Brian sa uhol. Podkopol mu nohy, zrazil na podlahu a vrazil mu.
„Olivia!“ zakričal a opäť mu vrazil. „Zavolaj políciu, okamžite!“ Nemotorne sa postavila z chladnej podlahy, prešla náhlivo okolo Briana, ktorý sa bil s ich nevlastným otcom a schytila telefón. Vytočila to jednoduché číslo a čakala kým sa jej niekto ozve.
„Polícia ako vám pomôžem?“ ozval sa tenký hlas.

„Ja... ja..“ koktala, v roztrasených rukách držala telefón a pozerala ako sa Brian a Thomas mlátili na zemi. „Chcela by som nahlásiť domáce násilie,“ zašepkala s plačom.

6 komentárov:

  1. Ivkaaa.
    Strašne sa na to teším. Vyzerá to super ^.^

    Lucia <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau wau wau, Ivy, milujem ťa!

    -Diana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi sa mi páčia tvoje príbehy či už IL alebo toto som si hneď zamilovala! Už sa teším na pokračovanie, vyzerá to dobre!:)

    Peťa:)

    OdpovedaťOdstrániť