streda 16. septembra 2015

Random sem & random tam


Už som zabudla ako vlastne takýto príspevok začať.
Asi by som vám mala vyrozprávať ako som sa za posledný týždeň mala, že?
No. Bola som na chate, ako ste mohli vidieť na mojom instagrame. S bývalým spolužiakmi. Toľko nostalgie, spomienok, prebdená noc, smiech zvoniaci v ušiach doteraz. Viete čo je na tom najhoršie? Že som mala pocit akoby sa za ten rok nič nezmenilo. Akoby sme boli stále spolužiaci a toto bola len jedna z tých našich chát, ktoré sme si robievali takmer každý rok pomimo oficiálneho triedneho výletu. A pri tom všetkom, nebola som jediná, kto mal ten pocit. Po viac ako roku som videla osobu, ktorá mi bola a stále aj je tak veľmi blízka. Neviem, čo ma k nej tak veľmi vlastne ťahá. To, že mala vždy také tie "triezve" názory, že sa o mňa postarala, keď som to nezvládla /zase raz/, že ma dokázala vždy doplniť, keď som sa už strácala vo vlastnej práci? Určite. Ale je tam aj niečo viac. A aj keď s ňou nie som v pravidelnom kontakte, záleží mi na nej. Modlím sa za ňu. Lebo nikto si nezaslúži šťastie viac, ako ona.
Takže áno, chata bola skvelá. Hoci bola len na jednu noc, hoci sme neboli všetci. Tí, ktorí pre mňa v tej triede znamenali niečo tam boli. Mala som sa s kým porozprávať, s kým zasmiať, vykričať si hlasivky pri horore, ktorý sme zažívali na vlastnej koži, či koho objať. 
Oh how I miss my people. 

V sobotu mala moja drahá Kath 20. A ja som si uvedomila,že "džíízs už sme nejaké staré alebo čo". Ale veď aj to ste mohli vidieť na insta ;) Zašli sme na pizzu, dali pohár vína, pokecali, ohovárali, zasmiali. Všetko, čo sa patrí. A ja hneď ako som prišla som ľahla do postele, pretože som ešte stále dospávala chatu.

Čo poviete na CHML? :) Ochutnávka sa páčila? Musím priznať, že som sa rozhodla prerobiť všetko čo bolo doteraz napísané. Prológ som nemenila, zdá sa mi, že vystihuje všetko, čo potrebujem. Avšak, prvú časť už mám pripravenú, potrebuje ešte viacero úprav. Už čoskoro, dámy ;)

Ako ste sa mali za uplynulý týždeň vy? Zažili ste niečo zaujímavé? Nehanbite sa a podeľte sa! :)

Na záver vám ešte prikladám menšiu rubriku, ktorú už istotne poznáte:

10. vecí, ktoré ste o mne /možno/ nevedeli.

1.
 Moja zdravotná karta je už pomaly hrubšia ako posledný diel Twilight ságy.

2. Najobľúbenejšie seriály sú - Veronica Mars, The Vampire Diaries /1-5/, Castle, Dr. House, Dva a pol chlapa /len s Charliem/, Tom & Jerry.

3. Nikdy by som nemala dostatok odvahy osloviť niekoho slávneho.

4. Najobľúbenejší zákusok sú medové rezy od maminky a veterník od starkej

5. S hlavnými hrdinkami sa snažím nezosobňovať. Nakoniec sa tomu nejak predsa len nevyhnem.

6. Ako malá som chcela mať Mercedes, teraz sa mi tie autá nepáčia.

7. Nie je nič krajšie ako vydra!

8. Mám rada hmlu.

9. Najviac mi chýba stará mama.

10. Osoba, ktorá mi pomáhala s príbehom Fight / a spomínala som ju aj vyššie/ pre mňa neskutočne veľa znamená.


Tak pre dnešok by to malo byť všetko :)

ps. do not forget to ask

with all the love,
yours I.Blake

4 komentáre:

  1. V poslednej dobe som si zvykla blog pravidelne otvárať. Takže aj takýto článok potešil ^.^ Znovu si nám dala o sebe vedieť,čo je supeeer.

    Na prvú časť sa že mega teším!

    My sme mali na dedine hody,takže mi prišla kamarátka a hodovali smeeee :D Kvôli tomu som celý týždeň chodila do školy,síce som bola pekne chorá. A na druhý deň sa hral pravidelný futbalový zápas: ženatí vs slobodní. Najlepší futbal na akom som kedy bola. Toľko srandy. Bohužiaľ sme prehrali nakoniec. My slobodní. Viac si z môjho týždňa už nepamätám :D

    Dúfam,že sa nám znovu skoro ozveš.
    -Lucia :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Luckaa, čosi, taký futbal by som chcela zažiť!! to muselo byť úplne super! a to ste boli pomiešané tímy? že baby aj chalani?
      dúfam, že už si zdravá!

      Neboj nič ;)

      Odstrániť
    2. Zle som to napísala? Baby nie,len chalani.

      No,už by som mala byť ok :D

      Odstrániť
  2. Napisany komentár a on sa vymaže, dobre ja -,-

    Len som tam zhrnula, že so zdravotnou kartou to máme skoro podobne, moja je tenšia, TVD môžem taktiež a za posledný týždeň iba škola a doktori...
    Prológ úžasný a tešing na časť čislo 1!
    Vidíme sa ;)

    -Diana

    OdpovedaťOdstrániť