Forever young 13.

V prvom rade sa chcem ospravedlniť za to, že túto časť pridávam až takto pozde v noci, ale dnes bol vážne šialený deň. Najprv nebola v celej našej dedine poldňa elektrika, neskôr som išla ku kamarátke a vrátila som sa až teraz. Prosím, prepáčte :(
Ďalej by som chcela upozorniť k postave, ktorá sa objaví v tejto časti. Rayen sa vám môže zdať ako úplne cudzí a nepodstatný, no ja s ním mám ešte určité plány. 
So enjoy please :)  


„S čím vám pomôžem?“ opýtala sa chalana zhruba v jej veku.
„Rayen? Čo tu robíš?“ osočila sa Tanya na chalana. Rayen? Tanya ho pozná? Čo sa to tu deje? Behalo jej hlavou. Znepokojene hľadela z kamarátky na chalana s milým úsmevom.
„Žeby som prišiel do knižnice?“ odvetil s úsmevom.
„V Londýne je minimálne ešte 20 ďalších knižníc a ty prídeš sem? Keď vieš, že tu pracujem?“ útočne ho obvinila.
„Tanya kľud,“ skočila jej do reči. „Akú knihu potrebujete?“ obrátila sa opäť na Rayena.
„Anglické dejiny od McKienzovej,“ venoval jej úsmev. Vicky sa obrátila k počítaču zatiaľ čo Tanya stále prebodávala zákazníka pohľadom.
„2. poschodie oddelenie šesť,“ odvetila. Rayen sa vďačne usmial a odišiel hľadať knihu, ktorú potreboval.
„Tak a teraz to vysyp. Kto to bol?“ obrátila sa na kamarátku, keď sa Rayen vzdialil dostatočne ďaleko.
„Je to môj bývalý. Chodili sme spolu niečo cez dva roky a ja som mu dala kopačky. Vlastne som ani nevedela prečo, len proste som ho už neľúbila. Chvíľu sa potom z toho spamätával a potom ma začal otravovať s tým, že ma ešte ľúbi a podobné blbosti. No ja som ho pekne poslala do zadku, že s ním nechcem mať nič spoločné. No zjavne si chlapec nedá pokoj,“ pokrčila plecami.
„Ale je celkom chutný,“ poznamenala Vicky.
„Hey hou, nie si ty náhodou šťastne zadaná Linzová?“ buchla ju po ramene. Ako odpoveď zazvonil Vicky mobil. „Predpokladám, že to bude tvoj drahý,“ zasmiala sa.
„Áno?“ zodvihla s typickou otázkou.
Toto je moje dievča! Len nemo som hľadel na obrazovku televízie, keď dávali rozhovor s tebou!“ chválil ju Niall.
„Už to bolo v telke?“ prekvapene sa opýtala.
Pred chvíľou to išlo na MTVičku. Chalani sa neskutočne smiali, keď to videli.
„Som rada, že som vás zabavila, ale tá moderátorka mi vážne liezla hore krkom. A Niall?“
Yes darling?
„Myslím, že by sme sa mali porozprávať. Nemohol by si ma vyzdvihnúť z práce?“
Hm, dobre. Prídeme po teba s Harrym, okay? Len mi daj adresu.“ Vicky mu nadiktovala adresu knižnice, kde pracovala.
„Čo som to počula? Tvoj drahý po teba príde?“ šibalsky sa usmiala Tanya, keď Vicky dotelefonovala.
„No áno. Potrebujem sa s ním porozprávať. Prídu po mňa sem do knižnice, takže keď chceš môžem ťa s ním zoznámiť.“
„Tak to budem veľmi rada. Ale počkaj počkaj...povedala si, že PRÍDU, takže kto s ním ešte príde?“ vyzvedala okamžite. Keď sa jej Vicky pozrela do tých zelených šibalských očí, vedela, že Tanya plánuje rozhodiť svoje siete randenia.
„Príde aj s Harrym, aj s tým ťa mám zoznámiť?“
„Harry? STYLES?!“ vykríkla a začala pobehovať okolo pultu ako pojašená.

Odbilo 4 p.m., keď skontrolovali knižnicu a zamkli za sebou. Vyšli pred mohutnú budovu a čakali na čierneho RandRovera, na ktorom mali prísť Niall s Harrym. Dievčatá sa smiali na tom ako by zareagovala Tanya na Harryho príchod, keby jej to Vicky dopredu neoznámila.
„Aký vlastne je?“ dožadovala sa odpovede Tanya.
„Vysoký, hnedé kučeravé vlasy, drzý s úžasným úsmevom.“
„TO všetko viem!“ vykričala ju so smiechom. „Ja chcem vedieť niečo, čo normálne fanynky nemôžu vedieť! Niečo, čo vieš ty, ako dievča, ktoré patrí do ich ‘rodiny‘,“ vysvetlila jej.
„Hm..tak je milý, to je jasné. Veľmi vtipný a hlavne drzý. Čo som si všimla za tú chvíľu, čo ho lepšie poznám, tak na dievčati si váži úprimnosť. Má rád dvojzmyselné rozhovory a neskrýva svoju nadržanosť. A na viac sa ho môžeš opýtať sama,“ odvetila a ukázala za Tanyu. Neďaleko nich totiž zastavilo čierne auto, z ktorého vystúpili dve postavy. Pomaly sa blížili k dievčatám, ktoré stáli stále na tom istom mieste.
„Ahojte,“ pozdravil ich Niall, keď boli bližšie. Pristúpil k Vicky a pobozkal ju.
„Ahoj,“ zašepkala len pre neho. Usmiala sa, stúpla si na špičky a ešte raz ho letmo pobozkala.
„Niall, Harry toto je moja kolegyňa a kamarátka Tanya,“ prehovorila, keď sa konečne odlepila od Nialla. „Tanya toto je Niall a Harry,“ predstavila ich.
„Ahoj, rád ťa spoznávam,“ usmial sa Harry zvodne na Tanyu a pobozkal ju na obe líca. Niall sa začal smiať na plné kolo, keď však prestal pobozkal ju aj on.
„Ahojte, som neskutočne rada, že vás môžem spoznať. Hlavne teba Niall, Vicky mi o tebe básnila celý deň,“ žmurkla na kamarátku.
„To až takto darling?“ opýtal sa a preplietol si s ňou prsty.
„Básnila si o vašom prvom bozku?“ opýtal sa Harry. Za túto poznámku si zaslúžil jednu do ramena od Vicky a jednu po hlave od Nialla.
„Ale Vicky nám je po uši zamilovaná, tak jej nekaz prosím ťa radosť,“ začala si z nej uťahovať aj jej kamarátka.
„Naozaj? Tak za toto ťa nikde nezvezieme!“ vyplazila jej Vicky jazyk.
„Potrebuješ zviesť?“ Opýtal sa Harry ignorujúc Vickynu poznámku.
„A je to tu. Harry Styles rozhadzuje svoje siete,“ zašepkala Niallovi. To by nebol on, keby sa opäť nezasmial. Smial sa ako blázon, držal ju za ruku a viedol k autu. Za nimi šli Harry a Tanya pohrúžení do zjavne veľmi zaujímavého rozhovoru. 

22 komentárov:

  1. super, super, SUPER!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaa das zitra prosim dve ?? :D :D :D UZASNY <3 <3 (lenka)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka, 2 neviem či sa mi až podarí pridať pretože sa mi bude treba dosť veľa učiť, ale pokúsim sa čo najviac napísať...:)

      Odstrániť
    2. Ale jo jen se uc <3 <3 :D ale nezapomen na nas :D <3 <3 <3 Uzasny <3 (lenka)

      Odstrániť
    3. nikdy by som si nedovolila na vás zabudnúť :)

      Odstrániť
  3. OMG!!! No neviem ako mam povedat ze je to proste dokonale!!! Ako si opisala Harryho, no uplne presne, podla mna... Och, krasne, som zvedava na toho Rayena... A aj na Tanyu s Harrym ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inšpiráciu na opísanie Harryho som hlavne brala z MTT :) ďakujem :)

      Odstrániť
  4. áááá! Budu se opakovat, ale je to ÚŽASNÉ! Úplně se do toho vžiju, a směju se tu na notebook:D:D. NEJLEPŠÍ POVÍDKA CO JSEM KDY ČETLA. Vždycky každý den, klikám sem na blog tak každou půl hodinu, abych zjistila jestli je tu nový díl:D.
    Se svím talentem, by si měla udělat něco víc než jen povídky na blogu:P! ..Niky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja osobne si nemyslím, že by som mala až taký veľký talent, ale ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Moc sem mi tenhle dil líbí, a rozemsála mě ta poznámka od Harryho o té první puse :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. perfektné ako vždy! :)som zvedavá na tie zápletky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžas :D kedy bude další diel??? :) kata

    OdpovedaťOdstrániť
  8. uz aj si nasla frajerku aj Stylesovi? :D sikovnica :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. harry jaký záletník:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super diel :) ale pise sa to Ryan ne? :D :D :D :D :D :D :D nic v zlom.....

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť