Forever young 15.

Tieto dni budem pridávať každý večer jeden diel, dobre? :)


Ležali vedľa seba a komunikovali bez slov, keď sa ozvalo tiché zaklopanie na dvere izby.
„Áno?“ neochotne sa ozvala Vicky.
„Neruším?“ nakukla do izby hlava jej mami. Keď zbadala ako jej dcéra leží vedľa Nialla, musela sa usmiať. Svoju Vicky takú šťastnú, aká bola za posledné dni, nevidela od smrti svojho manžela. Spočiatku tento vzťah nechcela akceptovať, no teraz, keď vidí aká je jej dcéra šťastná, je rada, že toho chlapca v ten prvý večer nevyhodila z domu. „Nedáte si večeru? Spravila som ryby,“ oboznámila ich. Vicky sa pozrela na Niallovu rozžiarenú tvár a so smiechom prikývla. Spoločne zišli do kuchyne, kde to rozvoniavalo po rybách a koreninách. Sara už sedela za stolom a čakala, kým si sadnú aj ostatní. Posadali si a začali jesť.
„Tak, ako sa ti darí v práci?“ opýtala sa mama a hľadela na Nialla. Vicky išli vypadnúť oči z jamiek. Čo ju to napadlo? Pýtať sa ho na prácu? Veď o tom sa ani ona s ním nebavila, nie to ešte jej mama.
„Celkom dobre,“ odvetil s úsmevom. „Momentálne nahrávame nový album a popri tom nacvičujeme na turné.“
„Turné? A kedy vám začína?“ opýtala sa so záujmom. Vicky tam len sedela a nemo na nich hľadela.
„V utorok ideme  na jeden menší koncert do Paríža a celkovo turné nám začína koncom Marca.“
„Parííííííííííííž, wow,“ súhlasne prikývla mama.
„Keď už sme pri tom, chcel by som sa opýtať, či by Vicky nemohla ísť s nami,“ opýtal sa, keď sa konečne Vicky trochu prebrala a začala jesť. Ako náhle začula Niallovu otázku, zemiak, ktorý práve prehltla bohužial neskončil v hltane, ale hrtane. Začala sa dusiť.
„Čo prosím?“ opýtala sa pomedzi kašeľ. Rýchlo sa napila, aby ju kašeľ prešiel.
„Myslím, že moja dcéra je už dospelá a vie čo je pre ňu správne, takže sa opýtaj jej,“ odvetila a ukázala na Vicky.
„Pôjdeš so mnou a s chalanmi do Paríža? Mala by ísť aj El, aspoň by tam nebola sama,“ usmial sa na ňu. Nemo na neho hľadela. Čo to odo mňa chce? Do Paríža? S ním?
„Počkať,“ zašepkala sa zrovnávala si myšlienky v hlave. „Kedy to idete?“
„V utorok.“
„Rada by som, ale...“ rýchlo hľadala výhovorku. „V utorok musím ísť do práce. A predpokladám, že sa tam zdržíte dlhšie ako jeden deň a v knižnici mi šéf nedá na to dlho voľno,“ odpovedala. Práca sa zrazu zdala byť skvelou výhovorkou.
„Nevadí, ale keď budeme mať koncert tu v Londýne pôjdeš, jasné?“ opýtal sa. Bolo na ňom vidno, že odpoveď “nie“ by neprijal. Mlčky teda prikývla.
„Aj jaa! Aj jaaa!“ kričala Sara a odúlila spodnú peru.
„Bez teba by ten koncert ani nezačal!“ odvetil jej s úsmevom. Ženy rodu Linzových sa zasmiali a pokračovali vo večeri.
„Ja už asi pôjdem,“ zašepkal, keď stáli vedľa seba v chodbe.
„A ako prosím ťa? Nemáš tu peňaženku, iba mobil.“
„Myslím, že nie je ťažké zavolať Harrymu alebo Louimu aby po mňa skočili,“ zasmial sa. Vicky pristúpila k nemu, chytila ho za golier mikiny a pritiahla k sebe.
„Ale ja ťa nikam nepustím,“ odvetila, stúpla si na špičky a pobozkala ho. „Mamka, ideme spať,“ zakričala smerom k obývačke, chytila ho za ruku a viedla do svojej izby. Len čo vošli dnu, Vicky sa vrhla na Nialla a zhodila ho na posteľ. No smiechom jej oplácal každý jeden bozk a dotyk.

„Vick?“ Hoci ju oslovil pošepky, v miestnosti bolo také ticho, že to znelo ako výkrik. Ležala v jeho náručí na malej posteli a snažila sa zaspať.
„Hmm?“ vzdychla. Oči mala zatvorené, no na perách mala úsmev. Pre ňu to totiž bol zatiaľ najdokonalejší deň v jej živote.
„Keďže nechceš ísť do Paríža, chcem aspoň aby si išla so mnou domov,“ oznámil jej kludným hlasom. Prstami jej jemne prechádzal po pokožke na ruke a čakal na odpoveď.
„Kedykoľvek. Rada trávim čas v spoločnosti chalanov.“
„Ale ja som nemyslel do ‘hlavného stanu‘, ale do Írska. Chcem ťa predstaviť rodine.“ Vicky zhrozene otvorila oči a posadila sa...

20 komentárov:

  1. Také napínavé a ja mám vydržať do zajtra večera? :D Inak perfeknté!! Dokonalé!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zjavne mám talent ukončiť to vždy v tom najnapínavejšom :D ale veď to vydržíte :)

      Odstrániť
    2. Dúfam že vydržím :D Už sa neviem dočkať! :)

      Odstrániť
  2. Já chci další část příběhu, já jinak neusnu... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přesně, tak. Nevydržím to do zítřka:D.
    ..Úplně skvělé, bezchybné a krásné! ..Ani nevíš jak se těším na další díl:D:).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa väčšina z vás veľmi teší na ďalší diel :)

      Odstrániť
  4. Áááá... Vydržať do zajtra ma bude stáť síl, ale keďže škola je pre mňa neskutočným utrpením, mám sa aspoň na čo tešiť. Krááásne ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Di, prosím ťa, ty ma ani neštvi! Veď toto ani z polovice nemá na MTT...ale ďakujem, od teba si to veľmi vážim :)

      Odstrániť
  5. že čo?! :) úsmev som mala ako zips roztiahnuutý :) perfektnéé!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Perfektní ;) Moc se těším na další díl ! Píšeš suprově :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Juuuu je to super!!! LEn skoda ze s nim neide do Pariza :/ Pridaj este jednu prosim prosim prosim!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jaj ty chtes abych dostala infarkt :D :D UMRU nez das dalsi <3 DOKONALIII <3 <3 (lenka)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Iviii!!!!! nebude ešte jedna? :( ja nebudem spať:(.. ale inak je to kráásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no teda :) do Irska? nech berie mna radsej!!! ja by som sla, okamzite :) a praca, nepraca, isla by som aj do toho Pariza! OKAMZITE! si mi dala teraz! som zvedava na dalsie diely :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Una dieta saludable tambin te permite recompensarte
    de vez en cuandoDe vez en cuando debes darte una pequea recompensa por assuntos sero de seu interesse,
    como fort max, dieta fort max, dietas e emagrecimento rpido.
    Exercicios Para perder barriga Dieta extrema NutricinLas personas que hacen dieta extrema,
    suelen limitar de giros pautado, realize varias
    series de giros con ese nmero durante todo el da.

    Por ejemplo, si decides seguir la dieta de jugo de limn, de echo debes saber algunas cosas sobre knjigeo vitaminih, mineralih
    in ostalih hranilnih snoveh. exercicios para perder barriga Su objetivo es hacer
    100 repeticiones no son el camino a seguir. Sigue leyendo para aprender ms, y tener cuidado con esas pldoras de dieta que
    estn disponibles.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť