Forever young 40.

Wow,  už štyridsiaty diel.... nikdy by som nečakala, že túto poviedku dotiahnem až tak ďaleko!  To všetko len vďaka vám! Mám tú najlepšiu podporu! Ďakujem vám ženy moje :-*
+ prikladám obrázok ... nejako takto si predstavujem Vicky :) Dlhé hnedé vlasy, hnedé oči :)




„Už to začalo?“ s krikom sa vrútila do knižnice. Pár ľudí sediacich pri stole určenom pre zákazníkov na ňu zazrelo. No ona ignorujúc ich sa otočila k Tanyi sediacej za počítačom.
„Už hej, ale ešte sa len moderátorka rozkecáva o tom, koho budú mať za hosťa,“ odvetila kým sa Vicky vyzliekala. Posadila sa vedľa Tanyi a zadívala sa na monitor.
...One Direction!“ ohlásila mladá moderátorka, na čo fanúšičky zareagovali obrovským jačaním. Opona za stoličkami na pódiu sa roztiahla a chalani s obrovskými úsmevmi vystúpili. Posadali si, zakývali fanúšičkam a zdvorilo sa pozdravili. Keď Vicky videla Niallov úsmev, pichlo ju pri srdci. Hrdosť, láska, vzrušenie. Tento chlap patrí len mne, pomyslela si hrdo a usmiala sa sama pre seba.
Takže chlapci vitajte v Detroite,“ moderátorka sa usmiala a klasla na stoličku oproti nim. „Ako sa vám páči naše mesto?
Detroit je úžasné mesto,“ ujal sa slova Liam. „Čulé, veľké, plné fanúšičiek. Naozaj sa veľmi tešíme na večerný koncert.
Predpokladám, že hala bude plná,“ odvetila a chalani súhlasne prikývli. „Takže mám tu pre vás pár otázok. Môžeme začať?
Jasné,“ ozval sa zvesela Niall.
Tak najprv taká základná otázka, ktorú dostávate v každom rozhovore: Ako ste na tom s dievčatami? Kto z vás je nezadaný a kto zadaný? Začnime od kraja,“ ukázala na Louisa a povzbudzujúco sa usmiala.
Šťastne zadaný,“ zaškeril sa. No napriek úškrnu, ktorý zdobil jeho peknú tvár, Vicky mu v očiach videla ako mu El chýba. Moderátorka prikývla a jej pohľad preskočil zároveň s kamerou na Liama.
Zadaný,“ odvetil jednoducho. Opäť iba prikývla.
Neuveriteľne šťastne zadaný,“ na Niallovej tvári sa rozlial blažený úsmev.
Niall o tvojej priateľke sme už mnoho počuli. No my – tu v našom rádiu, chceme o nej vedieť niečo viac. Vieme, že sa stala asistentkou britského fotografa, ktorý fotí mnohé hviezdy,“ rozprávala. Niall prikývol a odpovedal.
Áno, stala sa jeho asistentkou,“ odvetil a moderátorka mu skočila do reči.
Môžem sa opýtať ako sa k nemu dostala?
Viem kam mieriš,“ začal trochu z ostra. „Je pravda, že sa tam dostala za pomoci mňa a Louisovej priateľky Eleanor, ktorá mimochodom pracuje ako Jamesova modelka, no naša pomoc bola vážne minimálna. My dvaja sme spravili akurát to, že sme Jamesovi ukázali Vickyne fotografie. To aký má talent mu predviedla sama, keď bola na pohovore tak, ako ostatné uchádzačky,“ dokončil svoju obhajobu.
„Ostatné uchádzačky?“ opýtala sa prekvapene Tanya. Zjavne ju to prekvapilo tak ako Vicky.
„O žiadnych neviem,“ pokrčila plecami a opäť vzhliadla k obrazovke.
Tak sa zdá, že ste vážne talentovaná dvojka,“ odvetila úsečne. „A aká Vicky v skutočnosti je?
Vicky je jedno úžasné dievča. Má úžasný smiech, krásne oči a dokonalý úsmev. Milujem ju tak ako nikoho,“ priznal sa. Do Vickyných líc stúpala červeň a srdce jej plesalo od radosti.
A čo na Niallovu priateľku hovoríte vy ostatní?“ otočila sa k chlapcom.
Ako povedal Niall, Vicky je fakt úžasná. S Niallom sa proste našli. Obaja sú také dve malé šidlá, ktoré majú rovnaký smiech, robia bláznivé veci a navzájom sa doplňujú,“ opäť sa ozval Liam.
Áno je úžasná, ale len dovtedy kým vám do pitia nenaleje preháňadlo,“ osopil sa Louis.
Preháňadlo?“ prekvapene sa zasmiala moderátorka.
Áno, naliala Louisovi do pitia preháňadlo, ale mala na to vážny dôvod!“ obraňoval svoju priateľku Niall, no aj on sa musel zasmiať.
Aký?“ zaujímala sa slečna s mikrofónom.
Chúďa Vicky vždy, keď príde k nám do domu skončí mokrá,“ konečne prehovoril Zayn. „S Louisom sa majú tak radi, že si vždy robia napriek.
Mokrá? Louis takto sa správaš aj k Liamovej priateľke?
Nie, nie k Danielle by som si to nedovolil,“ pokrútil hlavou. „Ako sa hovorí o Liamovi, že je taký “otecko“ našej skupiny, a keďže s Danielle sú úplne rovnakí, tak ona je ako taká naša “mamička“ skupiny. Vychádza z nej určitá energia, pred ktorou mám rešpekt, takže k nej by som si to nikdy nedovolil,“ vysvetlil.
A teraz úprimne, máš Vicky rád?
Samozrejme kým mi nedáva preháňadlo,“ zasmial sa. „Ale nie, jasné že ju mám rád. S našim malým blondiačikom si proste sadli, sú rovnakí. A keďže mám rád Nialla, musím mať rád aj Vicky. Beriem ju ako takú mladšiu sestru, s ktorou si vždy robíme navzájom zle.
To je milé,“ usmiala sa falošne. „A ako ste na tom s dievčatami vy Zayn a Harry?“ otočila sa k poslednej dvojke. Zayn a Harry sa objali okolo pliec a spoločne odpovedali: „Single!“ Louis sa začal smiať, no po tom ako sa na neho Liam škaredo pozrel, to zahral na kašeľ.
„Single?“ Vicky sa so záujmom pozrela na prísediacu.
„Dohodli sme sa, že kým neprídu z turné, tak to budeme držať v tajnosti,“ vysvetlila. Obe sa otočila naspäť k rozhovoru, ktorý prebiehal v plnom prúde a počúvali svojich chlapcov ako odpovedajú.

„James?“ nakukla do jeho kancelárie. Venoval jej úsmev a pokynul jej aby vošla. „Hľadal si ma?“
„Áno, posaď sa,“ ukázal na pohodlnú sedačku, ktorú mal v rohu svojej priestrannej kancelárie. Vicky napäto čakala a dúfala, že ju James nevyhodí. „Vieš o tom, že do mája by sme mali nafotiť kampaň pre spodné prádlo Victoria Sectres?“
„Áno,“ prikývla.
„Mala by to byť tvoja premiéra. Tvoje fotky by tak uvidela verejnosť prvý krát,“ pokračoval.
„Áno,“ opäť prikývla. Nechápala kam tým mieri.
„No ja som sa však rozhodol, že tvoje fotky neuvidia.“ Vicky sa prekvapene narovnala, akoby zhltla pravítko. Srdce jej búšilo, hlava sa jej krútila. On ma vyhodí, ja som vedela, že ma vyhodí, prúdilo jej hlavou. „Aspoň nie ako tvoju premiéru,“ dodal. Vicky už vôbec nechápala. Čo to vraví? Pýtala sa sama seba. „Rozhodol som sa totiž, že tvoje fotografie, ktoré si nafotila ešte ako “amatérka“ uverejníme na výstave. Rozhodol som sa spraviť výstavu čisto tvojich fotografií,“ usmial sa na ňu a čakal. Vicky sedela ticho ako myš, nechávala totiž svojej mysli priestor na spracovanie tejto informácie.
„Čože?“ vyjachtala zo seba.
„Vicktoria, tvoje fotografie sú také perfektné, že si zaslúžia aby ich verejnosť videla. Nedovolím aby talent ako si ty zostával v ústraní ako len ‘moja asistentka‘.“
„Pane Bože...“ zašepkala so slzami.
„Nie Pane Bože, ale áno!“
„Ja.. ja.. neviem, čo mám na toto povedať..“
„Nehovor nič. Stačí obyčajné ďakujem,“ usmial sa.
„ĎAKUJEM!“ zvolala, postavila sa zo sedačky a vrhla sa mu okolo krku.

 „Congrats honey,“ usmial sa na ňu do webky. „Vedel som, že to dotiahneš ďaleko.
„Ach, Niall. Nevieš si predstaviť aká som šťastná,“ pokrútila hlavou a opäť premáhala slzy.
Viem si to predstaviť. Si minimálne taká šťastná ako ja, keď som postúpil do Bootcampu.“
„Škoda, že tu nie si so mnou,“ vzdychla si. „Bola by som rada, keby si tam bol so mnou.“
I know darling.“ Vicky videla, že mu je smutno.
„Nevedel by si prísť aspoň na ten jeden večer?“ opýtala sa s nádejou. Vedela, že šanca je mizerná, na za pokus to stálo.
Kedy to bude?
„Tretieho marca.“
Och no...,“ povzdychol si.
„Čo je?“
Vtedy máme koncert v Bostone,“ pokrútil hlavou.
„Tak to nevadí,“ pokrčila plecami. Odvrátila sa od kamery a rýchlo si utrela slzy, ktoré jej vykukli zo slzných kanálikov.
Shit!“ zanadával. To bolo prvý krát, čo ho počula nadávať. „To vadí!Tak veľmi by som tam chcel byť.
„Nechaj to tak. Ty máš prácu tam, ja mám tu. Zvládneme to,“ silene sa usmiala.

14 komentárov:

  1. wou wou wou!!! Dokonalosť... toto... proste... splnený sen... len ho prežívam prostredníctvom Vicky :D :D óch bože, to je také úžasné, že ja fakt nemám slov! :* love ya! :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja ho prežíííívam ♥ ach :D :D :D ale ďakujem darling :-*

      Odstrániť
  2. písala som tu komentár vôbec? :O neviem, ospravedľňujem sa ale už začnem :* Ivanka klaniam sa.. stále to tu preklikávam či niečo nepribudlo a keď zbadám novú časť tak sa strašne teším! super-dokonalé-úžasné-milujem to! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-* neospravedlňuj sa ;) čosi :-* na tvoje to nemá! ja som pri tých posledných častiach vôbec nedýchala!!! ale ďakujem veľmi krásne ♥

      Odstrániť
  3. ja umieram :) je to dokonalé :)) *tessie*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nenormálne úžasné ;) a síce najviac z 1D milujem Nialla :* teraz sa mi neskutočne páčilo ako si opísala Liama a Dan :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty kokos:O ! ty raz dievča napíš knihu..dokonalé to je!! :)) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áále..zase až také úžasné to nie je :/ ale ďakujem! :)

      Odstrániť
  6. žena.. perfect! :* ja vám všetkým tak závidím tu fantáziu (len v dobrom ;)) a k tej fotke: nejako hentak som mala Vicky v hlave aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja závidím tebe tvoju fantáziu!! :( :D takže môže nejako takto vyzerať hlavná hrdinka? :)

      Odstrániť