Forever young 44.

Nech sa páči, ďalšia časť :).



Harold! Daj mi tú mrkvu, lebo ti v noci vyžehlím vlasy! A myslím to smrteľne vážne!“ Louis bežal za Harrym, ktorý “unášal“ jeho plyšovú mrkvu. Ostatní ich sledovali ako sa naháňajú po Liamovom a Niallovom apartmáne.
„Och, chalani tak veľmi mi chýbate,“ smutne sa usmiala do kamery.
Mrkvička, aj ty nám. Tak dlho som ťa už nevidel mokrú,“ začula Louisa. Zaostrila lepšie do pravého dolného rohu a zbadala ako sa s Harrym na zemi naťahujú. „HAROLD! Ty si jej odtrhol vňať! Jednu z jej troch krásnych zelených vňatí! Za toto ťa v noci ostrihám! Ver tomu, že hej!“ Louisov hlas prechádzal do najvyšších tónov, aké dokázal zo svojich hlasiviek dostať.
Choďte sa prosím vás, mlátiť niekde inde. My sa tu pokúšame o seriózny rozhovor,“ ozval sa Zayn a hodil po nich vankúš. Dvojica ležiaca na zemi ho ignorovala a ďalej sa bila.
„Zajtra máte koncert?“ opýtala sa s úsmevom.
Rozhovory v dvoch rádiach a večer koncert,“ pritakal Niall. „Ale na ďalší deň máme voľno. Konečne,“ povzdychol si a zývol.
„Vidím, že si unavený, nechám vás,“ pousmiala sa a pohľadom prešla zo Zayna až k Liamovi.
Ľúbime ťa Vicky! Ahoj,“ zakývali jej, Niall jej ešte poslal vzdušnú pusu a odhlásili sa. Vicky sa postavila z postele, nechala notebook zapnutý a odišla do kuchyne.
„Mami?“ opýtala sa, keď zbadala svoju mamu sedieť pri kuchynskom stole s pohárom vína v ruke. „Deje sa niečo?“ boli takmer tri hodiny ráno a ona sama bola hore len kvôli chalanom. No čo robila jej mamka takto pozde v kuchyni s vínom, nechápala.
„Vicky, myslím, že by sme sa mali porozprávať,“ začala a zťažka preglgla. Vicky si naliala mlieko do pohára a sadla si na rovnakú stoličku, na akej sedela, keď sa ráno rozprávala s Jamesom.
„O Jamesovi a o tebe?“ opýtala sa a odchlípla si poriadny dúšok bieleho nápoja, ktorý milovala.
„Áno. Ja.. chcela by som sa ťa opýtať... či..“
„Mi to nevadí?“ dokončila za mamu.
„Áno. Viem, že to pre teba musí byť ťažké. On je tvoj takpovediac šéf, ja som tvoja matka... o Saru sa tak veľmi nebojím, pretože ona si na ocka nespomína až tak dobre, bola malá, keď zomrel. No viem, ako si jeho smrť zobrala ty. Milovala si otca, rovnako ako ja...a tak sa bojím.. že by si bola proti môjmu vzťahu s Jamesom.“
„Mami, opýtam sa ťa len jedno,“ zašepkala a zobrala si jednu maminu dlaň do ruky. „Cítiš sa s ním dobre?“
„Áno. Konečne po tak dlhej dobe, sa cítim šťastná.“
„Tak potom nie je čo riešiť,“ povzbudzujúco sa usmiala a stisla jej dlaň. „Mne ide len o to, aby si bola šťastná. A keď sa cítiš šťastná s Jamesom, tak som šťastná aj ja,“ pobozkala ju na líce a odišla do izby. Zničene si ľahla na posteľ, prikryla sa a s poslednými silami držala oči otvorené, aby mohla odpísať aspoň niektorým fanúšičkam na Twitteri. *Nialler volá* nabehla jej zelená ikonka na monitore.
„Ešte nespíš zlatko?“ opýtala sa s úsmevom, keď prijala hovor. Jej úsmev však vystriedalo prekvapenie, keď sa jej na monitore namiesto Nialla objavil Liam. „Och,“ vzdychla prekvapene. „Ahoj Liam. Potrebuješ niečo?“
Áno,“ odvetil s vážnym výrazom. „Myslím, že by sme sa mali porozprávať.“
„Jasné, v pohode. Deje sa niečo s Danielle? Alebo o čo ide?“
Ide o teba a Nialla. Viem čo sa stalo na tvojej výstave.“ Vickyne vnútro sa zastavilo. Jej mozog, srdce, pľúca, všetky jej nervy vypovedali službu. Nemo hľadela na Liamovu zamračenú tvár a želala si zomrieť.

16 komentárov:

  1. hopááá :D -Lenčiči-

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kedy bude dalsia?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ty kokos..a sme doma.. nech už je tu dalsia.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto bude mega problem :( ..som rada, ze si nam citatelkam pridala casti :) tesim sa na zajtra no mam i taky mensi strach. :p :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nééé toto nemyslíš vážne! Odkiaľ to Liam vie?? OMG!! Shit :D :D No ak pridáš pokračko čo najskôr, budem happy!!! ♥♥♥ Super je to!!! Až mi zle prišlo! Stiahlo mi žalúdok! Doslova!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no fuha Liam to vie ale odkoho?! ale potom to zistim uz sa neviem dočkat na zajtrasok
    aha poznáš toto?:
    Harry: ''Čo by si robil, ak by som ťa prenasledoval s obrovskou lyžicou?''
    Liam: ''Vyžehlil ti vlasy.'' :DDD
    Skoro som umrela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No fúha Liam to vie ale odkoho? a neviem sa dockat na zajtrajsok :) POZNAS TOTO?:
    Harry: ''Čo by si robil, ak by som ťa prenasledoval s obrovskou lyžicou?''
    Liam: ''Vyžehlil ti vlasy.'' :DDD
    Skoro som umrela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nerob mi to ! toto nie !! neviem sa dočkať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. oh my carrot.. som zvedavá.. Nialler sa to dozvie, však? a zase budem hnusná, ale je to naozaj nádherné.. ako píšeš.. úplne ťa milujem.. už som ti to dlho nepísala ;)xx♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som sa chcela spýtať, ako spravím spriatelenie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no do p***či ....... Hlavně ať to dobře dopadne ale sem napjatáá jak sviň takže si po slovensky želám další:D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. bože to nie! za 5 hodín som to prečítala cele čítam,čítam preklikávam a zistím že už je koniec! toto mi nerob! kedy bude dalšia časť? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Merde!!! F*uck!!! ako to ten Liam do r*ti zistil?!!!! (snažím sa cenzúrovať :D) ... Terrie je hnusná b*tch! ... prepáč mi za moje emócie, ale skoro mi zamrelo srdce, keď som si prečítala posledných pár riadkov... a El sa asi tiež celkom naštve, že?... ó, mne je len ľúto Nialla... on to nezoberie dva-krát dobre, že?.... wrrrrr Iv, ty si ma neželaj ak im to rpiveľmi skazíš :P lebo hneď po tom, ako mi prejde infarkt si ťa nájdem :D :D :D ... fúúú bože ako mi táto poviedka chýbala, keď si mala menšiu pauzu :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nezaspím :D úúúžasne :-*

    OdpovedaťOdstrániť