Questions 2.

Takže, včera som Vám napísala, že mi kľudne môžete dať hocijaké otázky, na ktoré Vám odpoviem. Trošku ma zamrzelo, že do tohto pustili len dve dievčatá. No to nevadí, každopádne, ešte stále mi môžete klásť otázky do komentárov :)
-Požiadala by som vás, aby ste otázky nepísali do komentárov pod časti CHML, ďakujem. 

Takže tu sú odpovede na včerajšie otázky:
1. Ako sa dostávaš z rozchodu?
Dostávam sa z neho veľmi dobre, pretože sa z neho dostávať nemusím :-D Trošku komplikovaná odpoveď, ja viem. Pravda je vlastne taká, že sme sa s Kubim opäť stretli, prehodnotili pár vecí, dohodli sa na tom, že nesmieme dovoliť aby náš vzťah nabral stereotyp a sme znova spolu :-).
2. Na koľko častí odhaduješ Change my Life?
Fúúú, tak ak mám odpovedať úprimne, netuším. V podstate len nedávno som prišla na zápletku, ktorú v tejto poviedke použijem a netrúfam si vôbec ani len pomyslieť, na koľko častí mi to vyjde. No budem veľmi rada, keď ma ešte poriadne "nakopne" múza a napíšem vám ich čo najviac :-)
3.Prečo pridávaš tak pomaly Change my Life? Nemohla by si pridať aspoň dve časti na raz?
Sklamem vás dievčatá, ale nemohla :-(. Je mnoho dôvodov, prečo túto poviedku píšem tak pomaly : a.) donedávna som ani nevedela aká bude hlavná zápletka b.) mám veľa zdravotných problémov, ktoré obmedzujú môj už dosť malý voľný čas c.) som v predmaturitnom ročníku a pokiaľ chcem zmaturovať tak, ako som si to vysnívala ako malá, musím poriadne zabrať d.) predsa len, mám toho priateľa a chcem s ním tráviť čo najviac času, nie len dve hodiny dvakrát do týždňa.. Tak ma prosím pochopte. Každopádne budem sa čo najviac snažiť a pridať vám aspoň jednu/dve do týždňa :-)

Teším sa na ďalšie vaše otázky :-)

8 komentárov:

  1. veľmi veľmi zbožňujem tvoj blog a tvoje písanie! eňo ňuňo!!! rada si prečítam niečo od teba, keď ma potrápi tzv. spisovateľský blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som stastna s tebou ze ste znova spolu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prečo každy stresuje s maturou a sa toľko uči? či to len ja som debil a sa neučim hoci mam pisomky o 3 mesiace? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keď sa nenahneváš, otázku ti napíšem tu :) Ako iste vieš, veeľmi sa mi páči ako píšeš, preto by som rada vedela aké sú tvoje vzory v písaní? Alebo koho rada čítaš? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to som rada, že ste zas spolu :)
    a jednu otázku by som aj mala :D
    Na akú školu chodíš? :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to sa tak moc tesim ze ste spolu ! <3 uff, tak aj sa necham prekvapit ! Urcite ich bude hoodne :D

    OdpovedaťOdstrániť