Fight 8.

Pre moje najúžasnejšie čitateľky tu mám aj dnes jednu časť :-)





Prebudil sa na nezvyčajné ticho v dome. Rýchlo si pretrel ešte zaspaté oči, prehrabol si vlasy toľko krát opakovaným pohybom a vyliezol z postele. Len v boxerkách zišiel po schodoch a vošiel do obývačky, v ktorej bol ešte stále neporiadok od predchádzajúceho večera.
„Eliz ešte spí?“ opýtal sa potichu Zayna, ktorý si niečo čarbal na zdrap papiera. Bez odpovede pokrútil hlavou.
„Kde teda je?“ zamračil sa.
„Odišla s Niallom zhruba pred hodinou.“ Po Harryho chrbte prebehol mráz. Okamžite sa obrátil a rezkým krokom vyrazil späť do izby. Vtrhol do nej, bežal ku kreslu, na ktorom mal rozhádzané oblečenie a chvatne zo zadného vrecka tmavých jeansov vytiahol telefón. Roloval menným zoznamom až sa dostal k tomu, ktoré práve potreboval.
Haló,“ ozvalo sa po pár zazvoneniach.
„Kde si?“ opýtal sa rozčúlene.
Práve veziem Eliz do štúdia,“ mierne vykoľajene odvetil Niall. Harry viac nepotreboval počuť. Rýchlo na seba natiahol oblečenie a vyrazil.

ELIZ
Rozstrapatené vlasy si stiahla do gumičky a do rúk vzala švihadlo. Poriadne s ním pár krát švihla až začala skákať. Potrebovala zo seba vydať čo najviac energie, vybiť si zlosť. Zlosť prechovávajúcu na samú seba. Čo to predchádzajúci večer stvárala? Čo to stvára posledných pár týždňov? Necháva ho aby sa spolu s jeho priateľmi dostávali pod jej bledú kožu. Necháva ho, aby začala žadoniť po jeho prítomnosti, aby sa každé ráno tešila na ďalší tréning. Nesmie to dovoliť. Nesmie ho nechať získať si ju. Nesmie...
Naštvane zavrčala, keď sa jej švihadlo zaplietlo medzi nohy a hodila ho o zem. Už je neskoro. A ona to vedela.
„Eliz,“ začula svoje meno. Okamžite sa vyrovnala, na šiji jej naskákali drobné zimomriavky. Pomaly sa otočila aj keď mala chuť odtiaľ čo najskôr utiecť. Pozrela do tej peknej tváre a nahodila kamenný výraz. „Tak tu si.“
„Kde inde by som mala byť?“ opýtala sa ľadovo.
„U nás,“ zašepkal so skrčeným čelom. „Prečo si ma nezobudila? Mohol som ťa odviesť ja.“
„Niall sa ponúkol, tak som jeho ponuku prijala,“ pokrčila plecami. Vzala z podlahy švihadlo a začala ho zamotávať. Nechcela sa mu dívať do oči a vidieť, ako mu svojim prístupom ubližuje. Mlčky prikývol.
„Prídeš dnes večer?“ opýtal sa pošepky.
„Áno, sľúbila som to predsa Niallovi.“

HARRY
„Áno, sľúbila som to predsa Niallovi,“ odvetila chladne. Mal chuť tomu blondiakovi rozbiť ústa. Bol síce jeho najlepší kamarát, no v Harrym vrelo keď videl, ako si ho Eliz obľúbila.
„Super,“ povedal otrávene. Otočil sa, bez pozdravu odkráčal preč.
---

„Na čo sa ja, idiot, vôbec snažím?!“ zúfalo rozhodil rukami, keď mu Lou, ich stylistka, naprávala účes.
„Daj jej kúsok času,“ povedala pomedzi oblak laku, ktorý striekala na jeho kučery. „Poznáte sa sotva pár týždňov, čo si čakal, že sa ti vrhne okolo krku a pri prvej príležitosti ti rozkročí nohy?“
„Úprimne? Hej..“
„Tak potom si idiot,“ pokrútila hlavou a prehrabla mu kadere. „Hlavne si uvedom, či ju chceš dostať len do postele...“
„Nie, nie, nejde o to. Vieš, že ja taký nie som.. “
„Tak potom o čo?“ nadvihla prekvapene obočie.
„Neviem, je na nej niečo...niečo viac. Je iná... ale neviem čím,“ opäť rozhodil rukami, ako malé dieťa.
„Vravím, daj tomu všetkému čas.“
----
ELIZ
„Chlapci, boli ste úžasní!“ vychvaľovala ich po koncerte v šatni. „Ste idioti, ale aj tak ste najlepší,“ široko sa usmievala a mala pocit, že čoskoro jej prasknú kútiky úst od toľkého usmievania.
„Tak toto sme proste my,“ zasmial sa Niall. „A teraz si aspoň vieš predstaviť ako to bude vyzerať nasledujúci polrok na turné.“
„Obdivujem vás,  že to dokážete zvládať,“ pokrútila hlavou. „ Celý ten nátlak médií, manažment, ktorý na vás tlačí aby ste sa správali tak, ako chcú oni.“
„Takú silu nad nami manažment nikdy nemal, nemá a ani mať nebude,“ ozval sa zvesela Louis. „Robíme to, čo baví nás a naše fanúšičky, nie ich. A možno práve preto medzi nami nikdy nie sú hádky.“
„Kedy vlastne odchádzate na turné?“ vykĺzla jej tichá otázka z pomedzi pier, ignorujúc Louisovu odpoveď. Sklonila hlavu a zhrozila sa sama nad sebou.
„Hm, o týždeň,“ zamrmlal Harry. Zodvihla zrak od podlahy a pozrela mu do tváre. V zelených očiach sa mu odrážala zvláštna iskra, ktorú nevedela pochopiť.

HARRY
Dostal nápad.
Šialený nápad. Nevedel či mu vyjde, no úprimne v to dúfal.
„Čo keby si išla s nami?“ navrhol opatrne. Po Elizinej tvári prebehlo prekvapenie.
„To by bolo skvelé,“ rozžiaril sa blondiak. „Poď Eliz, poď, poď, poď,“ poskakoval okolo nej ako malé dieťa. „Budem ťa tak môcť ešte učiť hrať na gitare a ty budeš môcť každý deň trénovať Harryho!“ Harry sledoval ako primrznuto stála a hľadela mu priamo do očí. Videl v nich strach, plachosť, no nechápal prečo.
„Ja...ehm...musím si to ešte premyslieť,“ zašepkala, keď sa Niall dožadoval odpovede.
„Samozrejme,“ nespúšťal z nej svoje oči. „Máš čas. Avšak, budeme veľmi radi ak pôjdeš.“
Ja budem veľmi rád.

13 komentárov:

  1. Že pôjde? Prosím, Ivanka, nechaj ju ísť s nimi, prosíííííím :3 Toto je také úžasné a Haroldko nám ako žiarli :) Júúúj, čarovná poviedkočka, úžasná autorka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám ju nechať ísť? :/ no.. uvidím ešte ;)
      hah, čarovná je len preto, lebo mám čarovné čitateľky O:)
      ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. áno áno áno! presne takto sa mi to pááči :3 ♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem tento tvoj príbeh :) ( tak ako všetky predchádzajúce) :D čakám čoskoro ďalšiu.. si super spisovateľka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to krásne, aj Eliz sa už pomaly chytá :D vidieť, že Harry sa jej páči, len ona si to nechce priznať... dúfam, že pôjde na to turné, časť skvelá, ako vždy honey ;) ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak veľmi som chcela komentovať aj ten článokček pred tým,aby som nevyzerala ako fanatik po častiach,ale (vďaka skoličke) nevydalo.Ospravedlňujem sa.A nech nejde,nech sa naťahujú,až potom nech sa ľúbia :)
    Ale je na tebe,čo urobíš,aj tak to budem žrať aj s navijakom :D a inak ďakujem,že si dávaš tú námahu a časť je tu každý deň :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To absolutne nevadi :-) tak uvidime, ci pojde alebo nie a ako sa to bude dalej vyvijat ;-)
      to ja dakujem ze si davate tu namahu a komentujete mi to aspon vy styri :-)

      Odstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. potom len tak mimochodom,neviem z akého intergalaktického dôvodu sa mi to komentovalo dvakrát,tak som to vymazala,pardónik :)

      Odstrániť