Necessity

Potreba.
Potreba čoho?
Potreba vysvetlenia.


Človek je zvláštna bytosť. Človek miluje, človek nenávidí. Človek sa učí, človek zabúda. Človek spoznáva, človek opúšťa. A človek sa vracia.

Nechcem tento príspevok ponímať nejako veľmi filozoficky. Len chcem povedať jedno. Že každý z nás musí prejsť rôznymi etapami vo svojom živote a zistiť, čo ho v skutočnosti naozaj napĺňa. Odhliadnúc od toho, čo si o tom myslí jeho okolie, či už blízke alebo to širšie.

V januári som po troch rokoch začala aktívne písať. Išlo to pomaly, ťažko, ako z chlpatej deky. Ale nevzdávala som to. Každý deň som sa snažila napísať aspoň jednu vetu. A tak, ako čas šiel a dni ubiehali, razom bol z jednej vety jeden odsek. Z jedného odseku jedna strana. Až z jednej strany je už šiesta kapitola z pripravovaných trinástich. Razom som mala v hlave celý plán. Vytvorila som si blok čisto len pre The Fox Affair. Značím si do neho každú ideu, každú myšlienku. Každú repliku, každý detail určitej postavy.
Je to tak oslobodzujúce. Tak dospelé zároveň. Mať všetko pripravené, premyslené. Aj preto som sa rozhodla, že každú nedeľu o osemnástej hodine vám prinesiem nový diel.
Musím vás však upozorniť, že tak ako to ťažko zo začiatku išlo a ako to bolo zo začiatku nepremyslené, tak sa to bude odrážať aj na samotných častiach.

Ale tie, čo ma už nejakú tú dobu poznáte, alebo ste odo mňa čítali aj niektorý z predchádzajúcich príbehov, určite viete, ako píšem. Ako sú moje príbehy štrukturované. Kedy príde kolízia a kedy kríza. A že sa mi tieto dve podstaty píšu vždy najlepšie!

Teším sa na Vás. 
Snáď sa tešíte aj Vy.
S láskou Vaša Ivana Blake.

6 komentárov:

  1. Ooooooch Bože, ja sa tak teším! Vianoce prišli už v apríli. ��
    Xxx
    Júlia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc sa tešíme❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  3. you know, musela som prejsť veľa krajín, stretnúť veľa debilov a úžasných ľudí, porevať si veľa krát aj sa zasmiať, aby som si uvedomila, že to, čo mi niekedy vždy tak trošku chýbalo, tá posledná črepinka, bolo, že som v tom víre všetkého občas zabudla, kto som, alebo som si to nechcela pripustiť lepšie povedané, lebo zrazu boli okolo mňa nové, lepšie, jednoducho cool veci a tak veľmi som sa snažila zapadnúť. ja viem, že ty vieš a ty vieš, že ja viem, ale som veľmi rada, že som v tom znovu s tebou, šak sme sa ešte aj tak nerozviedli, tak čo mi iné ostáva!
    Všetkým ostatným ľudkom tu na tomto blogu hovorím, že Ivana zase len trapoší ako vždy a aj keď je pravda, že tie začiatky boli veľmi kostrbaté, si to ty! Všetko sa deje pre nejakú príčinu a tie kostrbaté začiatky patria k tomu, kým si ako človiečik. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. you know, niekedy mám pocit, že ťa tým otravujem, niekedy mám pocit, že by som ťa najradšej nakopala do zadku, za to, ako veľmi sa snažíš to potlačiť na 95tu koľaj, proste mimo a you know, niekedy mám pocit (ako napr včera večer), že sme to zase my. Len trošku dospelejšie, s trošku viac skrotenými hormónami a trošku menšími ideálmi.

      JOJ HEJ JA MÁM FURT KOSTRBATÉ ZAČIATKY NOAČO.

      cmuk

      Odstrániť