Forever young 11.

Ďalšiu časť dám ešte dnes, nebojte :) Ale až v neskorých večerných hodinách, prepáčte :) 
P.S. for Di: Ty ma chceš zabiť s MTT? :O :O to už čo sa tam deje...:(


Schádzali ruka v ruke po schodoch do haly. Keď Vicky vykukla spoza Nialla uvidela pred sebou stáť Liama a dievča s bujnými kučeravými vlasmi. Podľa Liamovho úsmev pochopila, že to musí byť Danielle.
„Dan!“ vykríkol Niall a pustil ju. Hnedovláska sa otočila, keď zbadala majiteľa hlasu, ktorý ju oslovil objala ho.
„Nialler, tak dávno som ťa už nevidela,“ hovorila s úsmevom. Keď sa navzájom pustili Danielle sa prekvapene pozrela na Vicky, no po chvíli sa usmiala.
„Vicky, toto je Danielle, moja priateľka. Dan, toto je Vicky, Niallova spriaznená duša a najnovší člen našej rodiny,“ predstavil ich navzájom Liam.
„Ahoj,“ s úsmevom ju objala. „Takže už si oficiálne členom tejto obrovskej rodiny?“ opýtala sa. Mala príjemný úsmev, z ktorého vyžarovala neskrývaná zvedavosť.
„Tak sa zdá. Musela som si dokonca prejsť ‘prijímacim rituálom‘,“ prevrátila očami tak, aby to chalani dobre videli.
„Prijímací rituál? Chalani, ešte vás to neomrzelo?“ opýtala sa so smiechom. „Neboj sa, všetky sme si tým museli prejsť. Či už ja alebo Louiho Eleanor.“
„Vážne? Fu, normálne mi odľahlo. Aj ty si skončila s penou z hasiaceho prístroja vo vlasoch?“
„Áno. A tak pekne to začalo. Najprv milé uvítanie, potom konfety vo vlasoch – ktoré som mimochodom ešte dva nasledujúce dni vyberala z týchto kučier, ďalej nasledovala sprcha s Louim a nakoniec prišiel Zayn so svojou láskou – hasiacim prístrojom,“ spomínala so smiechom. To dievča začínala mať rada. Bola úprimná, veselá a zjavne príšerne zamilovaná do Liama.
Nasledujúce hodiny strávili v priestrannej obývačke, kde ich chalani zabávali rôznymi žartíkmi, vtipmi či zážitkami. No keď prešla polnoc Vicky sa musela ospravedlniť a odísť, na druhý deň ju totiž čakala práca. Chalani a dokonca aj Danielle sa s ňou rozlúčili objatím.
„Mám poprosiť Harryho aby ťa zviezol?“ opýtal sa ju Niall pri odchode. Z nich piatich totiž zatiaľ vedel šoférovať len Harry a Louis.
„Nie netreba, už som si zavolala taxík,“ odvetila s roztraseným hlasom, vonku bolo totiž oveľa chladnejšie, ako keď prichádzali a jej bolo len Niallovom tričku a tenkom kabáte zima. Ako náhle zbadal ako sa klepoce pristúpil k nej a objal ju.
„Ďakujem ti za dnešný večer,“ zašepkala tlmene do jeho pokožky na krku. Hlavu mala opretú o jeho plece a ruky opreté o jeho hruď.
„Nie, to ja ďakujem. Za to, že si sem prišla, že si pretrpela všetky žartíky a hlavne ten ich prijmaci rituál. Hovoril som im nech to nechajú tak, ale keď si to raz zoberú do hlavy, nič s tým nespravíš,“ ospravedlňoval sa jej za svojich kamarátov.
„Nevadí. Náhodou, bolo to celkom zábavné! Hlavne keď Zayn vytiahol ten hasiaci...nechcela som veriť vlastným očiam. Ale bol to skvelý večer, naozaj. Dokonca aj Danielle je veľmi milá, myslím, že si s ňou budem rozumieť,“ zodvihla hlavu aby mu videla do očí.
„Ja som ti to vravel,“ zasmial sa jej obľúbeným smiechom a pobozkal ju. Tak sladko a pritom tak vášnivo. Vicky si ten úžasný pocit zo spojenia ich pier náramne užívala, no po chvíli ho musela prerušiť pretože sa jej začalo štikútať.
„To-to sa len mn-e mô-že stať!“ rozčuľovala sa. Štikútanie jej síce zabránilo opäť pobozkať Nialla, no objať ho jej nič nezabránilo. Rukami ho objala okolo krku a pravou rukou sa mu hrala s vlasmi. Zadívala sa do diaľky a pozorne sledovala. Zdalo sa jej akoby tam videla záblesk svetla. A zase.
„Niall?“ opýtala sa potichu. Buď má vidiny, alebo si ich niekto fotí.
Yes darling?“ šepkal aj on.
„Mohol by si sa otočiť? Zdá sa mi, že oproti v parku niekto je a fotí si nás,“ šepkala napäto. Niall sa otočil a zahľadel sa tým smerom čo ona. Dlhú chvíľu sa obaja dívali na to isté miesto, no nič tam nevideli.
„Asi sa mi to len zdalo,“ ospravedlňujúco sa usmiala a pristúpila k taxíku, ktorý zastal pred nimi. „Ľúbim ťa,“ ešte ho raz rýchlo pobozkala a nasadla do auta.

„Teraz sa chodí domov?“ obviňujúco sa na ňu pozrela mama, keď vyšla na poschodie.
„Prepáč,“ zašepkala. „Boli sme pri Niallovi, jeho kamaráti ma chceli spoznať. Úplne som zabudla sledovať čas.“
„Nabudúce sa mi aspoň ozvi, že prídeš neskoro,“ ukončila svoj hnev, otočila sa a zavrela dvere na svojej spálni. Vicky sa musela pousmiať. Jej mamka sa nikdy nedokázala dlho hnevať, hlavne nie pre veci ako bola táto. Otočila sa a aj ona zavrela dvere na svojej izbe. Vyzliekla si tričko, ktoré ešte stále voňalo po svojom pravom majiteľovi, úhľadne ho poskladala a položila na stôl. Prezliekla sa do pyžama a chcela ísť ešte skontrolovať svoj twitter, no po tom ako si sadla na posteľ ju premohla náhla únava. Jediné čo stihla pred tým ako zaspala bolo, že sa zakryla.

Ráno sa zobudila oveľa skôr ako zvyčajne. A napočudovanie aj oveľa svieža ako čakala. Bolo len šesť hodín ráno, čo znamenalo, že Sara spolu s mamkou ešte spia. Rozhodla sa teda, že doženie to, čo večer zameškala. Najprv si dala sviežu sprchu, ktorá jej ešte znásobila dobrú náladu. Keď už bola umytá, učesaná a prezlečená konečne sa dostala aj k svojmu notebooku.
Zapla si Twitter a skontrolovala novinky. Medzi Liamovými sledovateľmi si našla Danielle a hneď ju followla. To dievča si obľúbila. Najprv očakávala, že to bude namyslené britské dievča, ktoré sa bude chváliť tým, že tancuje na koncertoch známych interpretov alebo tým, že chodí s Liamom. No práve naopak. Dan bolo skromné dievča, ktoré obdivovalo chlapcov z 1D, mala ich úprimne rada a tvrdila, že sú jej ako bratia, ktorých nikdy nemala. O sebe samej si myslela, že vôbec nie je dobrá v tancovaní, dokonca, že nechápe ako môže byť slávna, keď tak hrozne tancuje. Vtedy ju našťastie Liam umlčal bozkom, pretože keby pokračovala musela by ju Vicky vykričať.
Už chcela zatvoriť book, keď si všimla, že jej bliká ikonka so správami. Klikla na ňu a čakala.
No ahoj ty Britka! Už sa ani neozveš? Takto si zabudla na svoju kamarátku zo Slovenska? :( „ Musela sa usmiať, no zároveň sa jej do očí tlačili slzy. Jej najúžasnejšia Mari. Ako len na ňu mohla za ten rok zabudnúť?...

8 komentárov:

  1. Úžasné :D A inak .... Ps for Di... Nech sa tomu Haroldovi nič nestane, lebo sa podrežem :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaa <3 <3 Tesim tesim na dalsi <3 (lenka)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uplne že dokonalé :D *tess*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zase raz mimoriadne vydarená časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. och ti paparazzi :D uz som zvedava, co z toho bude :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť