Forever young 10.

Predovšetkým chcem veľmi poďakovať Di a ostatným skvelým dievčatám, ktoré ma podporujú v písaní ďalších a ďalších častí. Ďakujem vám dievčatá :-*
Ďalej by som sa chcela tak trošku pochváliť O:-). Moja poviedka sa totiž objaví v časopise, ktorý sa vydáva u nás na škole. Viem, že to nie je nič veľké, no som na seba neskutočne pyšná! :D 
So, enjoy this part :-*


„Tá Holly?“ opýtala sa. On už vedel, ktorú myslí.
„Áno,“ odvetil a pristúpil k nej. Jemne ju chytil za ruku a zadíval sa na tú fotku.
„Je krásna,“ pokrčila plecami. Snažila sa to povedať čo najvyrovnanejším hlasom. Hlas ju možno neprezradil, no keď sa ňu pozrel, zbadal v jej očiach slzy.
„Možno. Ona ma už nezaujíma. Teda lepšie povedané, nezaujíma tak, ako kedysi,“ odvetil a utrel jej slzy.
„Prečo?“ opýtala sa akoby nechápala.
„Pretože tak ma zaujímaš už len ty darling,“ zašepkal a nahol sa k nej. Rukou jej jemne prešiel do vlasov a spojil ich pery. Jemne a sladko. Vicky sa neovládla a dala do toho ešte viac. Bozkávala ho tak, ako si to predstavovala v najtajnejších snoch. Oddala sa tej chvíli a zabudla na všetko ostatné. Vnímala iba dotyky ich pier a Niallovej ruky v jej vlasoch.
„Niall? Prosím ťa nevieš kde je ten...“ vtrhol do izby Zayn. „Hups, prepáčte, nechcel som rušiť,“ ospravedlnil sa, keď ich zbadal. Zasmial sa a odišiel. „Heeeeeeeeeeeeej! Chalani! Neodporúčal by som vám chodiť v najbližších hodinách do Niallovej izby, pokiaľ samozrejme nechcete byť svedkami dosť chúlostivej scény..“ zakričal smerom do obývačky.
Niall spolu s Vicky sa začali smiať.
„Takže...čo ideme robiť? Pôjdeme dole ku nim, alebo ostaneme tu?“
„Ostaňme tu. Mám totiž jeden nápad,“ odvetila a šibalsky sa usmiala.

„Prosím. Naozaj prosím.“ Sedela na posteli a sledovala ho uproseným pohľadom.
„Tak dobre,“ povolil nakoniec. Zobral do rúk gitaru, jemne po nej prešiel a začal hrať. Po pár akordoch pridal aj spev.
If you ever leave me, baby
Leave some morphine at my door
Cause it would take a whole lot of medication
To realize what we used to have,
we don't have it anymore

There's no religion that could save me
No matter how long my knees are on the floor
Oh so keep in mind all the sacrifices I'm makin'
Will keep you by my side
will keep you from walkin' out the door

Cause there'll be no sunlight
If I lose you, baby
There'll be no clear skies
If I lose you, baby
Just like the clouds, my eyes will do the same
If you walk away, everyday it'll rain, rain, rain-ai-ai-ain.

Niall
Dohral posledné akordy a zodvihol hlavu. Keď zbadal ako sedí na jeho posteli, žmolí v rukách roh vankúša a so slzami v očiach sa na neho díva, cítil, že toto je to správne dievča. To, na ktoré tak dlho čakal. To, ktoré ľúbi.
„Ľúbim ťa,“ zašepkala a postavila sa. Prešla k nemu, zobrala mu gitaru z rúk a položila ju na posteľ. Jemne mu sadla na kolená, skryla si hlavu na jeho pleci a rukou sa mu hrala s vlasmi na zátylku.
I love you too,“ odvetil a privinul si ju k sebe ešte bližšie.
Hodiny a hodiny sa potom, ako si vyznali lásku, rozprávali. Sedeli na posteli a rozoberali témy od obľúbeného jedla, cez hudbu, filmy, rodinu až zakotvili pri téme “Liam, Louis, Harry, Zayn“.

Vicky
Celý čas ho počúvala a obdivovala s akou radosťou a oddanosťou hovoril o svojich priateľoch. Videla na ňom, že boli pre neho dôležití. Boli pre neho oporou v tom najťažšom, ľudia, ktorí pri ňom stále držali a ľudia, s ktorými si toho odskákal najviac. Počúvala rôzne historky, trapasy, ktoré povyvádzali, dokonca si vypočula aj niektoré tajomstvá.
„Proste, keby nebolo X-factoru nikdy by som ich nespoznal a nikdy by som pravdepodobne nebol taký šťastný ako som teraz.“
„A koho z nich máš najradšej?“ opýtala sa s úsmevom. Ležali vedľa seba na priestrannej posteli,  takže Niallovi nerobilo problém hrať sa s Vickynimi vlasmi.
„To je veľmi ťažká otázka,“ vzdychol, no bolo na ňom vidno, že premýšľa, tak ho Vicky nechala. Bola vážne zvedavá na jeho odpoveď. „No asi to bude Liam. Ani neviem prečo. Proste, už v ten prvý deň sme si neskutočne sadli. Dokážeme sa porozprávať o hocičom, môžem mu povedať čokoľvek a viem, že to nikto iný nebude vedieť. Teraz to síce vyznelo akoby sme mali pred sebou tajomstvá, no to nie je pravda, pretože keď žiješ pod jednou strechou so štyroma rovesníkmi, nedá sa mať tajomstvá. No proste...neviem ti to vysvetliť, ale...“
„Je ti ako pokrvný brat,“ dokončila za neho.
„Presne tak. Dokonca aj Danielle som si sadol, to dievča má môj obdiv,“ pokračoval s úsmevom.
„Danielle? Liamova priateľka?“
„Áno. Veľmi milé dievča, rýchlo si ju obľúbiš. Mimochodom mala by dnes prísť, tak sa s ňou asi už aj zoznámiš.“ Ďalej sa jej hral s vlasmi, keď sa z obývačky ozval krik.
„NIALLER! VICKY! Poďte dole! Danielle prišla!“ kričal na nich Liam.
„Tak mi o vlku a vlk za humnami,“ ozvala sa Vicky so smiechom. Niall na ňu spýtavo hľadel, zjavne nepochopil zmysel vety. „To je jedno slovenské príslovie,“ vysvetlila mu.
„Jaj takto,“ zasmial sa. Vstali z postele a vyšli z izby. Keď schádzali po schodoch Niall ju chytil za ruku a jej srdce sa roztrepotalo ako krídla motýlika. 


22 komentárov:

  1. Náš školský časopis bude mať konečne niečo, čo bude stáť za to :* <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalá ♥ Sú spolu nádherní :) A páči sa mi, že jej zaspieval práve tento song od Bruna - je to neskutočne silná pieseň a presne si viem predstaviť ako tam len sedel, brnkal a ticho spieval ten úžasný text :)* Len tak ďalej, už teraz sa neviem dočkať novej časti a mimochodom k uverejneniu v časopise gratulujem ! :) Zaslúžiš si to :)*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď mám pravdu povedať..tak keď som premýšľala o tom akú pieseň jej bude spievať ako prvá ma napadla táto..ani som nevedela prečo, nečítala som ani text..proste vedela som, že táto sa bude hodiť...a potom, keď som si prečítala text vedela som, že je to tá pravá :)
      a ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť
  3. Tohle je zatím nejlepší povídka, kterou jsem kdy četla. Opravdu, úžasně píšeš:)!
    ..kdy bude další:)?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :)
      na ďalšiu časť si budete musieť počkať až do zajtra :)

      Odstrániť
  4. ja už absolútne nemám slov :) *tess*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. slová netreba :) úplne mi stačí, keď ťa bude táto poviedka baviť a budeš ju čítať ďalej :) ale ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Hej úžasný :) Hrozně se těší na další díl , píšeš úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aaaa chtela bych si ho precist :D az to tam bude vyfotisto a das prosim sem nebo na FB ?? PROSIIM :) <3 <3 Jiak pokazde kdyz ctu jakoukoliv cast mam husinu , klepu se a strasne mi busi srdce :') <3 DOKONALE <3 <3 (lenka)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. berú mi tu slová z prstov :D ivi, nemám slov na toto, prežívam to s ňou, je to krásne jednoducho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dostalo ma, že jej zahral Brunove IT WILL RAIN, ten song neskutočne milujem a keď ho počúvam, mám slzy v očiach. Za toto dávam MEGA BIG LIKE :) Teším sa na pokračovanie. Aj na Danielle :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Iva, strašne fajnovo píšeš, máš byť aj načo pyšná ;) a kongratulejšn k tomu časopisu, v ktorom bdueš mať svoju poviedku :D :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Brunooooooooo! super pesnicka, si predstavujem, ako mi ju Niall spieva :) gratulujem k tomu casopisu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No renuncie a los platos y recetas que usted ama.
    Slo tiene que que sabes lo que ests haciendo cuando piensas seguir una dieta de
    lquidos como por ejemplo la dieta del limn. pastillas para bajar de peso Las
    dietas muy bajas en caloras son solamente para los extremadamente obesos que estn
    experimentando importantes problemas azucarados. La preperacin de costras o rebozados
    pueden obstruir tus vasos sanguneos y causar ataques al corazn.


    Hablar con un mdico puede ayudar a una persona a determinar qu dieta es seguro
    en menos de 5 minutos. Como bajar de peso rapido But these junk
    foods are very unhealthy and fat increases very rapidly.
    So people should take care of their diet informacin
    sobre cul es la mejor dieta para perder kilos rapido, Revisa la siguiente informacin.
    Also see my web page :: pastillas para bajar de peso

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I rarely comment, however after reading some of the responses on "Forever young 10.".
    I do have a couple of questions for you if it's allright. Is it simply me or does it look as if like some of these comments appear as if they are written by brain dead visitors? :-P And, if you are writing at additional online social sites, I'd like to
    keep up with you. Would you list of every one of your public pages like your Facebook page, twitter feed, or linkedin
    profile?

    my weblog: only the best review

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Heya i am for the primary time here. I came across this board and
    I to find It really useful & it helped me out a
    lot. I am hoping to offer something back and aid others such as you
    aided me.

    Here is my homepage best reviews

    OdpovedaťOdstrániť