Forever young 9.

Nech sa páči :) Ďalšia časť bude ešte dnes, no až niekedy okolo 9 :)


„Loui, no tak, pusť ma, prosím!“ žobronila. Louis jej však stál v ceste a nechcel sa uhnúť. Stála tam úplne premočená a nevidela nič, len Louiho ako sa smeje a mieri na ňu so sprchou.
„Pozoor! Nesie sa ďalší pán do sprchy!“ dorazil k nim Zaynov krik. Loui sa otočil a Vicky zbadala ako Liam a Harry nesú tentoraz Nialla. Za nimi išiel Zayn a v ruke držal hasiaci prístroj. Vicky vyvalene sledovala scénu pred sebou : Liam a Harry postrčili Nialla k nej do sprchy, z jednej strany na nich striekal Louis vodu a z druhej sa na nich chystal Zayn s hasiacim.
„Ty si sa zbláznil!“ vykríkla, keď bola tentoraz celá od bielej peny.
„Zlatko, na toto si budeš musieť zvyknúť!“ vysmial ju Harry.
„Bože, kde som sa to ja dostala!“ plačlivo pokrúti hlavou a otočila sa k Niallovi. Ten mal na perách ten svoj úsmev a smejúci sa pohľad. „A ty sa čo smeješ?! Pozri sa ako vyzerám!“
„Neboj sa, nie si na tom oveľa horšie ako ja,“ zasmial sa. Vicky si oprela hlavu o jeho plece a tak aspoň zabránila Zaynovi, aby jej nenastriekal ešte viac peny do tváre. „No ale dosť už bolo chalani. Myslím, že Vick prešla tým vaším “prijímacím rituálom“, tak s tým prestaňte.“
„Ale Niall. Nekaz nám radosť,“ akoby zafňukal Liam. No našťastie prestali. Keď nepočula už nič iné len hundranie namosúrených chalanov, otočila sa. Kúpeľňa vyzerala ako by sa v nej vybláznili hasiči. Na zemi boli mláky vody, peny, dokonca ešte aj strop bol vlhký.
„Ja toto pratať rozhodne nebudem!“ zakričal Niall na svojich kamarátov, ktorí sa rýchlo pratali preč z miestnosti.

„Takže Liam našiel nejaké Danielline legíny, mali by ti byť dobré. No tričko nenašiel žiadne, tak ti dám nejaké moje, dobre?“ opýtal sa a podal jej malú kôpku čiernej látky. Vďačne sa usmiala a prikývla. Kým Niall hľadal v skrini, Vicky si obzerala jeho izbu. Bola zariadená ako typická chlapčenská izba. Modré steny, biely nábytok, v pravom rohu kreslo, ktoré už na prvý pohľad vyzeralo pohodlne a masívne okno, z ktorého bol perfektný výhľad na záhradu. Najviac priestoru v miestnosti však zaberala mohutná posteľ. Pravdepodobne by sa v nej vyspali aj štyria ľudia. No momentálne bola prázdna, až na gitaru, ktorá bola na nej položená. Vicky s obdivom k nej pristúpila a jemne sa jej dotkla. Drevo bolo také hladké, ako očakávala. Prstami jemne prešla po strunách a spomínala na tie dni, keď ešte žil jej ocko a takmer každý večer jej hrával. Vždy obdivovala ľudí, ktorí vedeli hrať na gitare, no nikdy na nej ona sama nechcela hrať.
„Môže byť toto?“ vytrhol ju zo spomienok. Otočila sa k Niallovi, ktorý držal v rukách červené tričko.
„Áno, ďakujem,“ usmiala sa a zobrala si ho.
„Nechám ťa prezliecť sa. Idem skontrolovať či tí blázni zase niečo nevymysleli,“ povedal a už ho nebolo. Vicky vošla do  kúpeľne, ktorá už bola suchá a čistá. Chalani ju totiž na oplátku museli celú vyčistiť. Rýchlo zo seba strhla studené a vlhké veci, a dala ich na radiátor, nech vyschnú. Obliekla si čierne legíny a Niallovo tričko, ktoré jej bolo voľné. Cítila sa zvláštne, pretože všade okolo seba cítila jeho vôňu. Necítila ani tak jeho parfém, ako jeho prirodzenú vôňu, z ktorej sa jej motala hlava. Takže je to tak – ľúbila ho. A veľmi.

Z kúpeľne vyšla prezlečená a počesaná. Špirálu ani make up so sebou nemala, takže v tú chvíľu vyzerala až príliš prirodzene. Nikdy sa síce veľmi nelíčila, no bez špirály sa cítila ako bez mobilu. Bola to vec nevyhnutná pre jej život. Chvíľu len tak postávala v izbe a čakala či sa Niall nevráti, no keď neprichádzal rozhodla sa, že si o ňom zistí viac. Vicky mala totiž talent všímať si drobnosti a podľa toho si o danom človeku vytvorila mienku. Prechádzala po izbe a pozerala si fotky, ktoré mal v rámikoch poukladané po poličkách. Na viacerých videla Nialla spolu s rodinou. Mama, otec, stará mama a pravdepodobne Greg, jeho starší brat. Na ďalších fotkách bol s priateľmi. Či to už boli Liam, Louis, Harry a Zayn, alebo ľudia, ktorých nepoznala. Ona ich síce nepoznala, no keď boli čestne vystavení na poličkách, pre Nialla museli znamenať veľmi veľa.
Najviac ju však zaujala fotka v najväčšom ráme. Bolo na nej mladé dievča s blond vlasmi a Niall. Vyzeral však oveľa mladšie. Ako sa dívala na tú fotku, pochytil ju pocit žiarlivosti. Tak veľmi žiarlila. A ani nevedela prečo. Veď teraz s ním chodí ona, nie? Chodí. No mala pocit akoby sa do toho vzťahu nahrnula príliš rýchlo.

„To je Holly.“ Ako náhle začula jeho hlas všetky obavy zmizli.

19 komentárov:

  1. do riti Ivka kto je to Holly??? :D -Lenčiči-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenčič, to je jeho bývala priateľka :) ešte pred X-Factorom čo s ním chodila :)
      spomínala som ju tuším v 7. kapitole :D

      Odstrániť
  2. no dobre tak to som nejako prehiadla :D sorry :) a ináč fasa to je :) -Lenčiči-

    OdpovedaťOdstrániť
  3. <3 <3 <3 Proc je to tak UZASNY :O <3 <3 <3 :') KRASA (lenka)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. POOOOKRACKO :D Co najskor :) LIKE IT...no...LOVE IT!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. milujem too :) skús dať dnes ešte jednu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A dyt da dyt napsala ze sem da dalsi ale az okolo 9 :) <3 <3 <3 (lenka)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je to nádherné :) Tvoj príbeh sa mi veľmi páči :)* Možno je to tým, že Nialla naozaj ako človeka obdivujem, myslím, že keby mám možnosť stretnúť sa s jedným z pätice, vyberiem si práve Nialla... príde mi taký, ja neviem, najviac normálny a ľudský :) Táto poviedka je božská a úprimne sa teším ako sa to medzi ním a Vick vyvinie :)*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Faith, myslím, že na tvoj príbeh nemá ani zďaleka. Keď som ho prvý krát čítala nedokázala som sa od neho odtrhnúť, je proste skvelý. Ale ďakujem :)
      Áno, práve preto som si asi aj ja vybrala Nialla (teda ak neberiem do úvahy fakt, že mám slabosť pre blonďákov). :)

      Odstrániť
  8. Fuuu som zvedava na pokracovanie... Key bude dalsia cast??

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Proste nádhera, obdivujem tvoje písanie a vôbec tvoje nápady, ja by som to nikdy tak dobre nevymyslela. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem :) niekedy ani ja neviem čo mám napísať, tak tam hodím prvé čo ma napadne..a ptoom to tak aj vyzerá :D

      Odstrániť
  10. takže Holly :) a danielline leginy :D ja si vsimam blbosti, prepac :D

    OdpovedaťOdstrániť