Forever young 18.

Dopredu chcem upozorniť na zajtrajšok - keďže v piatok mám dosť ťažkú písomku z dejepisu, neviem vám povedať či niečo pridám...avšak pokúsim sa, no dopredu sa ospravedlňujem, keď sa mi to nepodarí.


„Ešte raz ďakujem,“ usmiala sa do spätného zrkadla.
„Ešte raz nie je začo,“ John jej opätoval úsmev a počkal kým vystúpi. Ako náhle zabuchla za sebou dvere naštartoval a odišiel. Otočila sa a ostala mierne prekvapená, keď pred vchodom do knižnice nevidela žiadneho dotieravého novinára. Predpokladala totiž, že si za tú chvíľku zistili o nej všetko. Od jej rodného čísla po to, kde pracuje. No keď pred vchodom videla len okoloidúcich britov, ktorí sa náhlili rôznymi smermi, pousmiala sa. Možno tento deň nebude taký hrozný.
„Ahoj,“ pozdravila kamarátku, ktorá sedela na stoličke a husto pozerala do počítača.
Hi,“ ozvalo sa zamrmlanie od počítača.
„Čo také vážne tam sleduješ?“ opýtala sa a naklonila sa nad ňu. Keď zbadala na monitore fotku jej a Nialla ako stoja pred štúdiom, jej reakcia nebola nič oproti reakcii, keď si všimla názov článku: “Niall Horan z 1D je šťastne zamilovaný do brunetky menom Vicky Linzová!“ Vicky nevedela či sa má usmievať, alebo má plakať.
„To nie je na tom to najhoršie,“ pošepkala Tanya. „‘I hate you! Niall is mine, you’re just a bitch!‘, ‘You’re one ugly bitch! I don’t believe that Niall’s dating with you!‘, a mnoho ďalších,“ šepkala stále. Vicky stála ako primrznutá a počúvala. Čo si čakala? Že ťa príjmu s otvorenou náručou? Ukradla si im idola, samozrejme, že ťa nenávidia, prúdilo jej hlavou. Vedela do čoho ide, očakávala to. No zjavne nečakala, že to bude takto bolieť, že sa jej to takto dotkne.
„No jedna reakcia ma prekvapila. Mám ti ju prečítať?“ započula otázku, no neodpovedala. Tanya na ňu hľadela a keď videla slzy v očiach vedela, že aspoň jedna takáto reakcia ju určite poteší. „‘Hey girls! Are you stupid or what? Niall is dating with her for some reason, isn’t he? I think Vicky is beautiful and she has lucky, cause he is with her. And I must tell you that...I’m happy when Niall is happy. And it seem’s that he is really happy! Vicky, you’re very lucky girl!‘“ prečítala a čakala.
„Milé,“ zašepkala a potiahla nosom. Rýchlo si utrela slzy a vyzliekla si kabát.
„Zjavne jediná jeho pravá fanúšička. Mrzí ma to,“ pristúpila k nej a objala ju.
„To nevadí. Ja som to v podstate očakávala, vedela som do čoho idem. Len...ma prekvapilo, že je viac tých haterov ako fanúšikov,“ pokrčila jednoducho plecami. „No neriešme to. Doviedol ťa Harry včera domov živú a zdravú?“ prešla radšej na inú tému. Keď videla ako sa Tanyi rozžiarili očičká, pochopila, že toto bude dlhý rozhovor. „Takže?“ opýtala sa, keď Tanya stále mlčala a len sa usmievala.
„Tak, keď sme vás vyložili, opýtal sa ma, či by som niekde nechcela zájsť. Nanešťastie, som musela odmietnuť, nesmela som totiž neohlásene meškať na večeru – vieš aký je môj otec. Tak ma teda zaviezol domov a celú cestu sa ma vypytoval rôzne otázky. Keď sme však už boli pred mojim domom, vypýtal si moje číslo a pozval ma dnes večer von!“ Poslednú vetu až vykríkla.
„Čožeee?! Idete von? Kedy? Kam ťa berie?“ vyzvedala. Vzťah, ktorý sa rysoval medzi Tanyou a Harrym ju vážne zaujímal.
„Povedal, že sa po mňa zastaví po práci a zoberie ma kde budem len chcieť. Ach Bože, čo mám robiť?!“
„Hlavne buď sama sebou Tan. Včera ti to išlo vážne skvele, tak si to dnes u neho nepokaz. Buď sama sebou, prirodzená šialená Tanya, ktorá sa rýchlo rozčúli, povie si svoj názor, ktorú nezaujímajú názory druhých...“ pokračovala by ďalej v dohováraní, no zavibroval  jej mobil. Rýchlo ho vytiahla a otvorila správu, ktorá jej prišla.
Prosím, nič si nerob z tých novinárov. Veľmi ma mrzia reakcie mojich fanúšičiek na ten článok. Presne tohto som sa obával. Prídeš po práci do ‘hlavného stanu‘? 
Nevadí, niečo takéto som očakávala. Dobre prídem. Luv ya, xxx“ rýchlo mu odpísala. Nestihla poriadne ani mobil položiť na pult, keď jej opäť zavibroval. Schmatla ho tak prudko, že si pri tom stihla buchnúť lakeť, no to ju trápilo v tej chvíli najmenej.
„Áno?“ hlesla.
I just wanna tell you,“ ozval sa.
„What?“ opýtala sa a ani nedýchala.
I love you darling.
„I love you too,“ odpovedala. Ešte začula Niallov chichot a zložila. Usmiala sa na kamarátku a konečne si zložila veci pod pult.

Do ‘hlavného stanu‘, ako to volali chalani, sa vybrala autobusom. Harry jej síce ponúkol, že ju cestou do clubu, kde sa s Tanyou vybrali zoberie, no ona odmietla. Potrebovala byť sama, zrovnať si myšlienky v hlave, vyrovnať sa s tým, čo ju čaká. Sedela v autobuse, v ušiach slúchadlá, na hlave kapucňa z mikiny. Nechcela riskovať, že ju niekto spozná. Oprela si hlavu o sklo a nechala slzy nech tečú po jej tvári. Plakala a ani nevedela prečo. Počúvala svoje srdcovky od 1D, premýšľala o tom čo ju čaká a neminie.
Tvár od sĺz si utrela až keď vystúpila na zastávke, ktorá bola neďaleko domu, v ktorom bývali momentálne asi najznámejší britskí chlapci 21.storočia. Pomaly kráčala a rozmýšľala čo sa bude diať. Bol piatok podvečer, takže absolútne netušila aké s ňou má Niall plány. Mamke oznámila už dopredu, že nech ju nečaká, pravdepodobne totiž bude spať tu. Zastala pred mohutným bielym domom a zhlboka sa nadýchla. Zazvonila a čakala, kým jej niekto príde otvoriť.

9 komentárov:

  1. uplne krásne :) nemám slov :) máš fakt že BIG talent, dievča :) *tess*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kraaaasa :D fakt :D si talentovaná :D Good luck ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak by bol dnes ešte jeden, nenahnevám sa. A zajtra prežijem, ak nič nedáš aspoň :) Maybe. Don´t know :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak píšem ešte jednu časť, ale asi ju pridám až zajtra. :-*

      Odstrániť
  4. jedným slovom- skvelé :) talent ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť