Fight 12

Tak, dnes tu máte ďalšiu :) Avšak, neviem vám s istotou povedať, či budete mať ďalšiu aj zajtra, alebo až neskôr, keďže doterajšie kapitoly boli písané dopredu, zahŕňajúc túto ako poslednú. Taktiež toto je prednastavená časť, nakoľko dnes prídem pozde zo seminárov + sa mi treba učiť na zajtrajšiu písomku, takže neviem či budem stíhať. Snáď sa nenahneváte, keď tu jeden deň nebude nová časť.. but hope you'll enjoy this one :)




„Ako to to dievča robí?“ zízal na ňu Zayn.
„Čo zase?“ opýtala s plnými ústami.
„Nehnevaj sa, ale zjedla si toho viac ako Niall,“ ukázal s rukou, v ktorej zvieral trojuholník pizze na blondiaka vedľa seba.
„Som hladná,“ pokrčila plecami a žula svoje sústo ďalej. Harry sa zasmial a pokrútil hlavou.
„Vážiš možno polovicu z neho, ale ako tak vidím, zješ raz toľko,“ pokrútil hlavou Zayn, keď si brala ďalšiu časť pizze.
„Čo je v podstate nemožné,“ prikývol Louis. Sedeli porozvalovaní po ich spoločnom apartmáne, na DVDečku mali pustený film, ktorému nikto nevenoval pozornosť, jedli veľké množstvo pízz a klebetili.
„Tak teraz ste ma urazili,“ odul spodnú peru Niall a zachmúrene hľadel na svojich kamarátov. „Nie je možné, že zje viac ako ja!“ schmatol ďalšiu, ešte plnú krabicu pizze, položil si ju na brucho a nadurdene zahryzol do prvého trojuholníka.

„Čo takto si zahrať pravdu a odvahu?“ navrhol Liam, keď boli už všetky krabice od jedla prázdne.
„Ja som za,“ prikývol Niall so spokojným úsmevom.
„Ja tiež súhlasím,“ ozval sa Zayn. Harry pozrel na Eliz, nadvihol obočie a čakal na jej reakciu. Zhlboka sa nadýchla, pretrela si stehná dlaňami a prikývla.
„Poďme na to,“ hrdinsky vyhlásila.
„Dobre, Harry začínaš,“ ujal sa rozhodcovskej úlohy Liam. „Pravda alebo odvaha?“
„Pravda.“
„Aká bola najúchylnejšia vec, pri ktorej ťa pristihli tvoji rodičia?“ opýtal sa Liam a Niall vybuchol smiechom ešte predtým než Harry stihol čo i len odpovedať.
„Ty si hrozný Liam,“ začervenal sa.
„No tak Styles, odpovedaj. Nerob sa ako keby si bol hanblivý,“ krútil hlavou Louis.
„Ale je tu dáma!“ zúfalo ukázal na Eliz a z jeho pohľadu bolo očividné, že čaká u nej istú podporu.
„Toto na mňa neskúšaj,“ ohrnula nosom a pokrútila hlavou. Harry porazenecky sklonil hlavu a so smiechom odvetil. „Ehm,“ začal. „Mal som štrnásť rokov, bol som sám doma, sedel som vo svojej izbe so zapnutým počítačom a stiahnutými nohavicami.“ Keď dopovedal Eliz sa začala smiať na plné kolo a jemu očerveneli od hanby uši.
„Styles, Styles,“ pokrútil hlavou Liam. „Si na rade Niall.“
„Odvaha!“ povedal s rozvahou.
„Zavolaj Gemme a zúfalo jej vyznaj lásku,“ prikázal Louis.
„Veď ona ma zabije,“ zhrozil sa. „Cez telefón!“

Vankúš mala pritisnutý tesne k tvári, aby Gemma na hlasnom odposluchu nepočula ako sa rehoce.
Niall, povedz mi, ktorý z tých štyroch magorov ti to prikázal urobiť?“ opýtala sa flegmaticky.
„Žiaden!“ zúfalo vravel Niall pod pohľadom Louisa, ktorý neveštil nič dobré, keby ho Niall nezatĺkal. „Proste.. už som to dlhšie nemohol  tajiť, musel som to urobiť,“ zašepkal a sám si zahryzol do ruky aby sa nezačal smiať.
Skúsim si typnúť,“ hovorila si svoje. „Pravdepodobne to bol Louis a opäť hráte pravdu a odvahu.“ Eliz pokrútila hlavou nad tým, ako ich všetkých Harryho staršia sestra dobre poznala.
„Vieš...“ začal Niall a pozrel na Louisa spod mihalníc. „Vieš, že máš pravdu?“ opýtal sa a v tom okamihu aj pustil telefón na sedačku a rozbehol sa preč od zúrivého Louisa, ktorý ho okamžite nasledoval von z apartmánu.
Ach chlapci, milujem vás,“ odvetila a nečakajúc na reakciu ostatných, zložila.
„Mal mu povedať aby zavolal niekomu inému,“ pokrútil hlavou Harry. „Gemma už pozná naše hry.“
„Mohol zavolať napríklad Zaynovej sestre,“ prikývol Liam a zobral si svoj mobil, z ktorého telefonoval Niall.
„Jasné a ona by sa zbláznila od radosti,“ pretočil dotyčný svojimi hnedými očami. „Vieš dobre, že je do neho “tajne“ zamilovaná.“
„O to by to bolo zaujímavejšie,“ zaškeril sa Liam a uhol sa pred letiacim vankúšom, ktorý do neho hodil Zayn. Kým sa oni dvaja mlátili vankúšmi, Niall s Louisom sa  vrátili s úsmevmi na perách. Keď boli chlapci opäť všetci pokope, zhodli sa na pokračovaní hry.
 „Eliz, teraz si na rade ty," vyzval ju Liam. „Pravda alebo odvaha?"
„Odvaha!" povedala sebaisto.
„Pobozkaj svojho najobľúbenejšieho člena skupiny," s nadvihnutým obočím čakal na jej reakciu Louis. V miestnosti nastalo ticho a štyri pári očí odbiehali z Elizinej tváre na Harryho. Eliz prevrátila očami a prešla každému z chalanov pohľadom po tvári, kým sa rozhodla. Veľmi pomalým pohybom sa postavila zo sedačky a zhlboka sa nadýchla.
„Tak ktorý že to z vás bude," povedala naoko nerozhodne. Prešla popred Harryho a Zayna až zastala pred Louisom, ktorý sedel na kraji.
„Keďže ty si mi dal túto bizardnú úlohu, začnem s tebou," povedala prekvapenému Louisovi a vlepila mu mľaskavý bozk na ľavé líce. Opäť prebehla pohľadom po tvárach svojich priateľov a pokračovala ďalej. Sklonila sa k Zaynovi a jeho obdarila letmou pusou na druhé líce. „Tebe len takú nevinnú, nakoľko si zasnúbený," vyriekla a žmurkla na neho. Prešla ďalej, vynechávajúc z kola Harryho. Sklonila sa k Liamovi s našpúlenými perami a o pár sekúnd sa obrátila k Niallovi. Široko sa usmiala, keď vzhliadla do tých živých očí a jeho bledé čelo zasypala množstvom letmých bozkov. Otočila sa s úmyslom ísť si sadnúť na svoje miesto, keď zachytila Harryho pohľad. Ticho vyčkával sledujúc ju nepreniknuteľným pohľadom. Z jej pier zmizol úsmev, keď sa k nemu priblížila. Sklonila sa k jeho tvári, ktorá bola týmto pohybom od tej jej vzdialená len pár centimetrov a prižmúrila oči. Prepaľovali sa pohľadmi, keď sa znenazdajky opäť usmiala. Prstami mu odhrnula kučery z čela, zatvorila oči a na pár sekúnd priložila svoje malé pery na rovnaké miesto, ako pred pár týždňami, keď sa ho hŕstkou snehu snažila prebrať. V miestnosti bolo stále ticho, keď sa od neho odtiahla a s úsmevom si sadla na svoje predchádzajúce miesto.
„Asi sme už skončili, o chvíľu nám treba ísť do práce,“ zodvihol sa Zayn a ostaní za ním, nevyjadrujúc sa k Elizinej úlohe. „Eliz ideš s nami?“
„Nie, nie, dnes ostanem tu. Pozriem si ešte raz ten film a pôjdem spať, som dosť unavená,“  usmiala sa. „Užite si koncert.“
„To my vždy,“ zakývali jej na rozlúčku a nechali ju samú spolu s jej myšlienkami.

Sedela na pohovke, v rukách držala šálku čaju a zrak mala upretý na televíziu, kde bežal film, ktorí mali pustení aj poobede s chlapcami. Avšak, tak ako poobede, ani teraz večer ho nesledovala. Premýšľala. Premýšľala nad slovami, ktoré včera vyriekla Lou, nad Harrym, nad svojim správaním. A rozhodla sa. Rozhodla sa zmeniť svoj postoj, ktorý nadobudla pred dvoma dňami v lietadle. Rozhodla sa zmeniť svoje správanie voči Harrymu a tým zmeniť celý svoj doterajší život. Usmiala sa. Everything will be amazing, pomyslela si.
Stále sa usmievala, keď započula ako Harry priložil čipovú kartu k vchodovým dverám a tým si umožnil vstup do miestnosti. Vošiel so sklonenou hlavou a potichu za sebou zatvoril dvere, mysliac si, že Eliz už spí.
„Ahoj,“ zašepkala, keď sa k nej otočil čelom. Po jeho peknej tvári prebehol nadšený výraz, keď zbadal s akým úsmevom ho Eliz pozdravila.
„Dobrý večer,“ odzdravil slušne. „Smiem si prisadnúť?“ ukázal rukou na miesto vedľa nej.
„Samozrejme,“ prikývla a posunula sa viac do stredu. „Tak aký bol dnešný koncert?“
„Ukričaný,“ zasmial sa a prehrabol si spotené kučery. „Ale inak skvelý, tak ako každý,“ pozrel na ňu. „Ako to, že ešte nespíš?“ Pokrčila plecami.
„Pijem už druhú šálku čierneho čaju, takže mám v sebe dosť kofeínu aby som bola čulá ešte pár hodín.“
„A čo plánuješ robiť nasledujúcich pár hodín?“ opýtal sa so záujmom a natočil sa telom k nej.
„Viesť rozhovor s idolom ženských sŕdc, Harrym Stylesom!“ vykríkla.

„Najobľúbenejšia kniha?“ vychrlil ďalšiu otázku.
„Uff, to je ešte ťažšie ako povedať najobľúbenejší film!“ zhrozila sa. „Ale pravdepodobne niečo od Nicholasa Sparksa,“ odchlipla si po odpovedi z už studeného nápoja. Sedeli už druhú hodinu v rovnakej polohe, kládli si navzájom rôzne otázky, spoznávali sa.
„Smiem ešte jednu, aj keď by si teraz mala nasledovať ty?“ opýtal sa s našpúlenými perami.
„Samozrejme,“ odvetila opäť rovnako ako keď prišiel z koncertu.
„Prečo si ku mne zrazu taká milá?“ vyriekol potichu.
„Pretože som prišla na to, že aroganciou nič nevyriešim,“ jemný úsmev jej zdobil tvár. Keď Harry neodpovedal rozhodla sa zmeniť tému. „Aký je teda plán na zajtra?“
Harrymu sa rozžiarili oči, pery roztiahol do prefíkaného úsmevu. „Čo by si povedala, keby som ťa naučil hrať golf?“

---

„Uvedomuješ si, že ja ani neviem ako držať tú palicu?“ opýtala sa, keď ju viedol zeleným ihriskom. Harry sa zasmial.
„Neboj sa, všetko ťa to naučím,“ povedal s úsmevom. „Tak, už sme pri našej jamke,“ zastal a zložil veľkú tašku obsahujúcu golfové palice z pleca.
„Ako tak pozerám,“ hovorila obzerajúc sa okolo seba, „nie som vhodne oblečená,“ zamrmlala a pozrela na seba. Mala na sebe sivé tielko, jeansové kraťasy a na nohách conversky.
„Vyzeráš rozkošne,“ namietal Harry s úsmevom vyberajúc z tašky vhodnú palicu. Po Elizinom tele prebehla vlna strachu zmiešaná s istou dávkou nadšenia. Nepozrela mu do tváre, radšej sklonila hlavu. Harry nie je on! Upokojovala svoje splašené srdce, ktoré nepravidelne búšilo v jej hrudnom koši. Bol to obyčajný kompliment, opakovala si.

HARRY
V rukách zvieral palicu považujúc ju za vhodnú pre útlu Eliz, na ktorú sa díval. Červenou converskou ryla do dokonalo pokoseného zeleného trávnika  a plytko dýchala. Zamračil sa nad jej reakciou po jeho jednoduchom komplimente. Čím ďalej tým viac nadobúdal pocit, že Eliz má nejaké tajomstvo, ktoré pred ostatnými skrýva, ktoré môže za jej občasne nevysvetliteľné správanie.
Ovládla ho nesmierna túžba prísť na to, čo sa jej v minulosti stalo, kto alebo čo jej ublížilo. Nevedel síce ešte ako, no vedel, že na to príde. Zaprisahal sa sám sebe, že on jej nikdy neublíži, že ju ochráni.
„Eliz,“ zašepkal milo a čakal pokým nezodvihne zrak zo zeme. „Poď sem, teraz budem ja tvoj tréner,“ zasmial sa a načiahol k nej ruku. Opatrným krkom sa k nemu priblížila, placho sa ho dotkla. Keď ju držal za ruku, pritiahol ju bližšie k sebe, k miestu, kde bola loptička na malom stojane.
„Tu, chyť ju takto,“ šepkal. Stála pred ním a on zvieral jej drobné dlane v tých svojich veľkých. Jej útly chrbát sa obtieral o jeho hruď, keď jej ukazoval ako má správne držať palicu. Aj napriek neustálemu fyzickému kontaktu, ktorý medzi nimi panoval na tréningoch, cítil aká bola Eliz napätá, ba až plachá pri dotykoch mimo telocvične. Bol si vedomý toho, že ho bude stáť ešte veľa námahy a síl, aby sa ho nebála. Ale ona za to stojí.

„Tak ako vám išiel golf?“ opýtal sa Paul, ktorý ich viezol späť do hotela. 
„Hrozne!“ priznala Eliz a zahanbene pokrútila pýriacou sa tvárou. „Však Harry?“ vzhliadla k nemu.
„No... ale aspoň si sa snažila, nie?“ opýtal sa sledujúc ako na neho hľadí z pod mihalníc.
„Snažila...“ povedala opatrne, „Ale veď čo, nemôžem byť dobrá v každom športe!“ vyhlásila sebavedome rozosmievajúc tým celé auto. Úsmev odhaľujúci vrásky okolo jej očí zdobil jej krásnu tvár a Harry z nej nespúšťal oči. You will be mine, pomyslel si udržiavajúc s ňou očný kontakt.

5 komentárov:

  1. Ó prekrásna časť honey, ja nemám slov. Čím ďalej, tým viac sa mi to dostáva pod kožu, úžasné!!! Jasné, že sa nebudeme hnevať, ak tu zajtra nebude nová časť, chápem ťa, ja toho mám tiež veľa a tiež mám skúškové obdobie v škole. Držím palce na zajtrajšiu písomku. Love yaaa <3 ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hnevať sa na teba? Nikdá :D
    Čím ďalej tým zaujímavejšie!!! Neviem čo ti mám písať... Mrkvovksy úžasné!! Naozaj som povedala mrkvovsky? Hrabe mi... Keď vydáš knihu, čo dúfam, že vydáš, tak dostenem aj s autogramom ak pre verú čitatelkU? :D A zvládni písmoku!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jezisííííí :) :3 Ja tu odpadnem od sladkosti tejto časti, je taká úžasná :3 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Strašne sa mi páčilo to s tou hrou a aj to, ako ju Harry učil hrať golf :) Aaaaw :) Už som odpadla :3 ♥
    Si fantastická! :) xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty klamár! :P ale nie, som rada, že si prednastavila túto časť, že tu proste je, pretože sa mi veľmi veľmi veľmi páči! :3 taká je...roztomilá, krásna proste :) a tá posledná veta je najviac úplne ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť