#Surprise



Jonathan nemal ani najmenšieho poňatia o tom ako dlho tam stál a sledoval ju. Možno dve sekundy, možno dve hodiny. A popravde, ani ho to nezaujímalo. Cítil sa akoby dostal ranu priamo do hrtana, akoby videl ducha, či niekoho, o kom vedel, že už ho nezvládne znova vidieť.  Jeho zmysly boli absolútne preťažené.

Jej vlasy boli oveľa dlhšie ako si pamätal. Dokonalé hrdzavé pramene, ktoré jej padali tesne pod lopatky, teraz v prítmí klubu vyzerali oveľa tmavšie a siahali jej až po zadok. Jonathan by si nikdy nebol pomyslel, že by si ich nechala až také dlhé, veľmi dobre si spomínal, ako každé ráno na ne nadávala a občasne zo zúfalstva vyriekla vetu, že sa nechá ostrihať na krátko. No tak isto, nikdy by ho nebolo napadlo, že odíde...

„Kto je to?“ začul otázku, no netušil kto sa ju vôbec  pýtal. Pravdepodobne nejaký nováčik, ktorý nemal ani zdania o tom, čo kedysi osoba z otázky pre Jonathana znamenala. Neunúval sa preto odpovedať inak, ako jednoduchým stará priateľka.

Flirt. Nič viac, iba flirt. Príjemná zábava, uvoľnenie. A hoci bol Mattias tisíce kilometrov ďaleko, za oceánom, nikdy by ho nepodviedla. Jeremy bol príťažlivý, o tom nebolo pochýb.  Vysoký, so širokými ramenami ukrývajúcimi sa pod obtiahnutým tričkom, z ktorého bolo ľahké odhadnúť, s akým zámerom si ho dnes obliekal. Tmavé vlasy, ktorých presný odtieň v kaleidoskope žiariacich farieb klubu rozoznať nedokázala a čierne oči. Rovnaké tmavé oči, rovnaký pohľad. Presne jej typ. Presný opak chlapa, ktorý ju čakal doma. Žiadne blonďavé vlasy, jemné ako páperie a svetlomodré dúhovky, cez ktoré sa dokázala až potopiť do hĺbky citov, ktoré k nej prechovával.
Presný opak, vírilo jej stále hlavou, i keď sa smiala na jeho vtipoch, i keď zvodne odpovedala ne jeho dvojzmyselné narážky. Všetko išlo tak perfektne, dokonca si vyslúžila i palec hore od Amandy pracujúcej za barom.

Až dokým..


tak čo? ^^
už asi viete čo s maminkou na vás chystáme...... ;)

19 komentárov:

  1. what the... IVA?! MY SA DOČKÁME POKRAČOVANIA????? ARE YOU KIDDING ME? TOTO SA VÁŽNE BUDE DIAŤ?!!!!!
    domi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokračovania? hm, pokračovanie nepokračovanie..... O:)

      Odstrániť
  2. Robíš si srandu? Really? Zbožňujem ťa!!! ^.^
    Lucia :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem, ale či ma budeš zbožňovať aj po tom...hm... uvidíme :)

      Odstrániť
  3. Ano ! Ano ! Ano ! Nech je to čokoľvek, proste ANO!!! Jeminenko to fakt? OMG!! Neviem čo chystaš ale iba v tom pokračuj!

    (Na viac sa nezmôžem, hovori zo mňa eufória...)

    -Diana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. omg. ja sa tak neskutočne tešííííím! :-) si super!!! x

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oh Gosh! Keď som toto zbadala skoro som odpadla! Tešíím sa:3
    -Lola

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ivanicááááááááá <3 prečo kazíš ten krásny reálny koniec ? :D Lenčiči

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenicááááááááááááá :-*
      ako vieš, že to pokazím? ;) len sa nechaj prekvapiť, zlato :-*

      Odstrániť
  7. Ivi, ty čo stvaras moja? :D
    Každopádne ja som vždy rada, keď niečo pribudne na tvojom blogu, nech už je to čokoľvek.
    Som veľmi zvedavá!! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dúfam, že sa nenašiel nikto okrem mňa, ktorý by sa zachrňaním nad instagramom pripravil o okamžité prečítanie si rýchleho konca dôležitej ságy môjho života. #sorrynotsorry, vesmír, Kniškuľa, svätý Crosby odpusť, #thisissoperfecttobereal

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zas raz si mi vyrazila dych, klobúk dole pred tebou Ivka ;)

    OdpovedaťOdstrániť