The Fox Affair : UPDATE


 
Just a quickie

Ahojte dievčatká.

Nie, neprestala som písať TFA. 
Áno, budem znova pridávať.
Kedy? Pravdepodobne až koncom augusta. 

Dúfam, že mi to odpustíte dievčatá. Veľmi ma mrzí, že som sa viac ako mesiac neozvala. Vy ste prežívali koniec Meatballs, ja menšiu osobnostnú krízu. Ako každé leto v podstate. A síce kríza je už zažehnaná, momentálne denno-denne sedím nad klinickou biochémiou, z ktorej ma 23.8.2019 čaká skúška, tak mi prosím držte palce.

Ja sa Vám ešte ozvem.

A vopred ďakujem za Vašu trpezlivosť.

Užívajte letíčko :-*

6 komentárov:

  1. Ahoj Ivka, budeš ešte pridávať TFA? :) veľmi mi chýba a rada by som si prečítala pokračovanie. Pekný večer ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je mi do revu. Ale vážne.

      Chcem, veľmi chcem Vám tento príbeh dokončiť.
      Pomaličky sa začínam odhodlávať, tak držte palce.

      Budem vás informovať ❤️

      Odstrániť
  2. Budes este niekedy pridavat ci uz vobec?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A či mi budete veriť, alebo nie, nad poviedkou premýšľam každý deň. Nad scenárom, situáciami, možnými závermi a vyladeniami. Pocitmi postáv a rozložením kapitol. A predsa hoci každý večer chcem otvoriť ten wordovský súbor, jednoducho nemám čas.
      Avšak odporúčam sledovať môj instagram ohľadom akýchkoľvek noviniek o TFA. Ďakujem.

      Odstrániť
  3. Ivuš, ja len že, chýbaš nám ��
    -L

    OdpovedaťOdstrániť