Forever young 22.

No čo počúvali ste DJa Hazzu? :P Dobré piesne púšťal, či? :P


„Haha, takže Niall sa zamiloval do tvojej sestričky?“ opýtala sa Danielle spoza volantu.
„Tak sa zdá. Normálne až začínam žiarliť,“ opäť urobila to svoje gesto s našpúlenou spodnou perou. Niall ju namiesto odpovede na ňu pobozkal.
„Och vy ste spolu takí chutní,“ sledovala ich v spätnom zrkadle.
„Len ich celých nezjedz, keď ti tak chutia,“ žiarlil Liam.
„Hej pokoj vy dvaja! Zase máte jednu z tých svojich nálad?“ zapojil sa Niall. Ani Liam, ani Dan neodpovedali, obaja hľadeli pred seba. Vicky nechápala čo sa medzi nimi deje.
„Obaja sú až príliš rovnakí a zároveň sa až príliš doplňujú. A niekedy im to začína liezť na mozog a nevedia sa poriadne ani porozprávať. Ale neboj sa, kým prídeme do reštaurácie, už to bude zase ten zamilovaný párik,“ vysvetlil jej. A ako povedal, tak aj bolo. Kým dorazili k reštaurácii Liam a Danielle po sebe hádzali zamilované pohľady. To, že sa pred pár minútami hádali v aute, akoby sa ani nikdy nestalo. Zaparkovali na neďalekom parkovisku a ruka v ruke sa vybrali k reštaurácii. V okamihu, keď sa k nej priblížili, odniekiaľ sa vynorilo obrovské množstvo novinárov, ktoré ich oslepilo bleskami. Vicky automaticky sklonila hlavu, jednak kvôli tomu, aby sa pred novinármi na podpätkoch nerozčapila ako žaba, a zároveň aj kvôli tomu, aby jej nebolo vidno do tváre. Ako to neznášala. No musela to pretrpieť, keď chcela byť s Niallom. Vošli do reštaurácie, kde novinárov vrátnik už nevpustil.
„Ako ja toto neznášam,“ zamrmlala Vicky.
„Časom si na to zvykneš,“ odrapkala Danielle a usmiala sa. Sadli si za stôl, ktorý bol určený pre nich, objednali si a rozprávali sa. Vicky si vypočula rôzne historky, príbehy a tajomstvá. Musela priznať, že v spoločnosti Liama a Danielle sa cítila skutočne dobre. Brali ju takú, aká je. Neodcudzovali ju preto, že nebola Britka, alebo preto, že nebola bohatá a pracovala v knižnici.
„Vicky, nerob si starosti kvôli tomu, že by sme ťa nemali radi len preto, že pracuješ v knižnici. Niall si ťa vybral kvôli tomu aká si, nie kvôli tomu, kto si. My ťa máme radi, pretože si jedno úžasné a milé dievča, ktoré pre Niallove šťastie je ochotné pretrpieť aj nechcenú slávu. Tak prestaň rozmýšľať pesimisticky, dobre?“ dohovárala jej Dan, keď spolu odišli na WC ‘prepudrovať sa‘. Nedokázala tomu uveriť, no potešilo ju to. Nemusela sa hrať na niekoho kým nebola, akceptovali ju takú, akou naozaj bola.
„Už by sme mali ísť, nie?“ skonštatoval Liam, keď sa vrátili. „O chvíľu sa začne prehliadka.“
„Volal mi Harry, že nás tam čakajú aj s Tanyou,“ oznámil im Niall, keď vychádzali z reštaurácie. Novinári tam konečne neboli, tak si Vicky mohla vydýchnuť.
„A kto je vlastne tá Tanya?“ opýtal sa so záujmom Liam.
„Moja kamarátka a kolegyňa. To v podstate ja som ich dala dokopy. Teda, ja som ich len predstavila, oni sami sa dali dokopy,“ vysvetlila.
„Žeby sa nám Styles zamiloval?“ významne sa opýtala Dan.
„Vyzerá to tak,“ odvetila so smiechom a nastúpila do auta.

„No hurá. Už som si myslel, že sem dnes ani neprídete,“ zakričal na nich Harry, keď sa k nemu blížili. Stál neďaleko radu, ktorý sa tvoril pred vchodom do London Eye. Tanya stála vedľa neho a usmievala sa od ucha k uchu. Tak toto mi vysvetlí, prebehlo jej hlavou.
„Ale Styles, nebuď nervózny,“ upozornila ho Dan, no objala ho.
„Tak dlho som ťa už nevidel. A tie tvoje vlasy...hmm, už chápem čo sa Liamovi na nich tak páči. Naozaj vyzerajú ako špagety,“ doberal si ju. „Inak, Danielle, Liam – toto je Tanya. Tanya toto je Liam a jeho krásna Danielle,“ predstavil ich.
„Rada vás spoznávam,“ usmiala sa Tanya svojim šarmantným úsmevom.
„Potešenie je aj na našej strane,“ opätoval jej úsmev Liam.
„Tak ideme?“ opýtal sa Harry. „Vybavil som, aby sme mali v kabíne súkromie.“
„Vybavil? Ako sa mu to podarilo?“ zmätene sa opýtala Nialla. Ten sa iba lišiacky usmial. „Aha, jasné. One Direction. Čo vy nedokážete,“ odpovedala otrávene.
Nastúpili do kabínky, v ktorej – ako povedal Harry – mali súkromie. Keď sa Eye začalo dvíhať, Vicky spanikárila. Vždy mala totiž panický strach z výšok.
„Vick? Si v poriadku?“ znepokojene na ňu hľadela Tanya.
„Ja...mám panický strach z výšok,“ zašepkala a hľadela si pod nohy. Srdce jej splašene búšilo a točila sa jej hlava.
„Poď sem,“ zašepkal jej Niall a privinul si ju k sebe. „Nepozeraj sa dole, dobre?“ Objal ju a Vicky si zavŕtala tvár do jeho kabátu. Keď prestala myslieť na to, že sa nachádza niekoľko metrov nad zemou, a namiesto toho vnímala len Niallovu prítomnosť a vôňu, dych sa jej spomalil a aj hlava sa jej prestávala točiť.
„Nemáte tu niekto foťák?“ začula Harryho.
„Ja mám, prečo?“ odpovedala tlmene.
„Vicky, myslím, že toto by si si mala odfotiť. Niečo do tvojej súkromnej zbierky nádherných fotiek,“ odvetila namiesto neho Tanya. Vicky sa odtiahla od Nialla a pozrela na miesto, kde hľadela skupinka ľudí, ktorých si momentálne vážila vo svojom živote najviac. Keď zbadala tú nádheru, okamžite zabudla na závrat, ktorý jej spôsobovala výška. Nočný Londýn vysvietený svetlami pouličných lámp a svetlami reklám, bol neskutočne nádherný. V tú chvíľu bola vďačná, že je tak vysoko ako je, pretože nebyť tej výšky, nikdy by nevidela takúto krásu. Chvíľu nemo hľadela, keď sa spamätala a z tašky vytiahla svoj foťák. Kým ho zapínala, spomenula si na Louisovu poznámku, keď ich fotila so Sarou. Vraj nebezpečný novinársky nástroj. Potichu sa zachichotala a začala fotiť. Najprv odfotila Londýn z rôznych uhlov, neskôr začala fotiť svojich kamarátov. Najviac sa jej zapáčila momentka Liama a Danielle. Obaja stáli pri presklenej stene kabíny, Dan sa opierala o zábradlie, Liam stál za ňou a držal ju okolo pásu. Usmievali sa a niečo si potichu šepkali. Boli spolu veľmi zlatí a tak ich Vicky ešte zopár krát odfotila.
„Dosť už bolo! Teraz mi zapózujte vy dvaja,“ rozčúlila sa Tanya, keď ju už asi po piaty krát odfotila v Harryho náručí. Vicky jej chtiac – nechtiac podala svoj fotoaparát a otočila sa k Niallovi. „Keď nás všetkých môžeš fotiť, môžeme aj my teba,“ zlovestne sa na ňu usmiala. Vicky jej vyplazila jazyk práve vo chvíli, keď Tanya stlačila spúšť.
„A teraz mi ukážte lásku!“ vykríkla. Vicky sa pozrela na Nialla a čakala na jeho reakciu. Ten Tanyu absolútne nevnímal, oči mal len pre jej tvár. Usmial sa na ňu a oprel si čelo o to jej, keď ich Tanya odfotila.
„Vy ste spolu takí krásni,“ zašepkala a vrátila Vicky fotoaparát.
„Hej, poďte sem. Už to začína,“ zakričal Liam od zábradlia, kde ešte stále stáli s Danielle. Niall ju chytil za ruku a spoločne pristúpili k zábradliu.

16 komentárov:

  1. :')! Ááá, nemohla jsem se dočkat dalšího dílu. A teď tu je, a já sem nesmírně spokojená!:) Opravdu, nemám slov..PS: další díl bude kdy?
    Niky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem :)
      ďalší diel bude pravdepodobne až zajtra, prepáč, ale musím sa ešte učiť :/

      Odstrániť
  2. UZASNY zase :D <3 <3 Das dnes jeste 23 ?? :) <3 Prosiim :D <3 <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. boože cely čas som sa usmievala na monitor jak pripečena :D krasa :) -Raduliatenko-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neboj sa, stáva sa to :D aj mne samej :D že sa usmievam jak debilček, keď to píšem :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Koneeeeeeeeeeeecne :D :D Joj skvele. Tesim sa na pokracko ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Di, konečne?! :D vieš ako dlho som ja čakala na Tel me a Lie?! :D každých 10 minút som tam chodila! :D :D :D :D :D ale...ďakujem :-*

      Odstrániť
  5. Až mám taký príjemný pocit no :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. „A teraz mi ukážte lásku!“ :D :D toto si zabila :D úplne krásny diel... normálne ma chytá nálada typu "aj ja chcem taký život" :D :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekne ... :) mas obrovsky talent :) ...kedy bude dalsia cast ?? <3 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. waau, ked si predstavim nocny londyn, my heart skips a beat :) krasne :) a aki su vsetci zamilovaniii, love is in the air :) taht´s nice :)

    OdpovedaťOdstrániť