Forever young 30.

Fuh...tak už tu máme 30ty diel :) Enjoy :-*


Po zvyšok dňa mala Vicky len povznesenú náladu. Usmievala sa ako slniečko, Nialla každú chvíľu zasypávala bozkami a spoločne si pospevovali rôzne piesne. Spievali poväčšine piesne od 1D, Vicky trošku falošne a Niall perfektne ako vždy.  
„Forever young, I wanna be, Forever young, Do you really want to live forever, Forever,
Forever young,“ spievali spoločne na celú kuchyňu a varili pri tom večeru.
„Niekto tu má dobrú náladu,“ ozvalo sa spoza nich.
Hi mum,“ pozdravil sa Niall a pobozkal svoju mamu na líce.
„Mysleli sme, že prídete neskôr, tak sme vám chceli pripraviť prekvapenie v podobe večere,“ usmiala sa Vicky.
„Och zlatíčka moje. Tak to pokojne dovarte, ja sa idem osprchovať a budem sa tváriť, že o ničom neviem,“ zasmiala sa, oboch ich pobozkala na líce a odišla z miestnosti.
„Vidíš?“
„Čo?“
„Mama si ťa obľúbila,“ žmurkol na ňu a ďalej krájal zeleninu.
„Dnes je zjavne veľmi dobrý deň,“ naklonila sa k nemu a s úsmevom ho pobozkala. Dovarili večeru, najedli sa a všetci spoločne si sadli do obývačky pred televízor.
„Inak Vick, zabudol som ti povedať,“ začal Niall a pohrával sa pritom s jej pravou rukou. „Boli sme pozvaní na Hollynu party,“ dokončil a pousmial sa.
„Hollynu? To akože aj ja?“ zháčila sa. Holly chcela spoznať už len z toho dôvodu, že ona jediná by jej vedela povedať aký bol Niall pred X-Factorom. No teraz, keď mala na to príležitosť, nevedela, či to naozaj chce.
„Áno, ráno som si s ňou písal, veľmi ťa chce spoznať. Prišla na víkend domov z univerzity, tak nás pozvala + ešte nejakých priateľov.“
„A to akože dnes?“
„Áno. Presnejšie už zaaaa,“ vyhrnul si rukáv na mikine a pozrel sa na svoje červené hodinky. „Za hodinu.“
„Asi by som sa mala ísť chystať,“ oči sa jej rozšírili od vzrušenia a okamžite sa rozbehla do Niallovej izby.

„NIALL HORAN! Že sa aj ukážeš kamoš,“ zvrieskol na nich mladík s pivom v ruke, keď vošli do priestrannej haly, v ktorej sa vznášal opar cigariet a alkoholu. Party bola zjavne v plnom prúde.
„Jerry, tak dlho som ťa už nevidel,“ Niall počkal kým ku nemu Jerry pristúpi, že ho bude môcť objať.
„Tak keď doma sa často neukážeš,“ obviňujúco na neho pozrel.
„Vieš, že keby to išlo, bol by som doma častejšie.“
„Viem, viem,“ prikývol a jeho úsmev trochu posmutnel. Vicky mala pocit, že Niall tomuto Jerrynu zjavne veľmi chýbal. „A kto je táto veľmi pekná slečna?“ opýtal sa, keď si všimol, že vedľa Nialla stojí ešte niekto.
„Toto je Vicky, moja priateľka. Vick, toto je Jerry, kamarát z detských čias,“ prekrikoval hudbu, ktorá sa ozývala z vedľajšej miestnosti.
„Rád ťa spoznávam Vicky,“ usmial sa a pobozkal ju na líce. „Horan, kde si ju prosím ťa zbalil?“ naklonil sa bližšie k Niallovi a pravdepodobne si myslel, že to Vicky nezačuje. Tá sa len pousmiala a robila sa, že ich rozhovor naozaj nepočuje.
„Neveril by si, že na ulici pred štúdiom,“ odvetil so smiechom.
„Máš pravdu, to ti neverím.“
„Je to tak,“ priznala Vicky. „Inak nevieš kde je Holly?“ opýtala sa. Jerry a Niall na ňu prekvapene hľadeli, no jej to bolo jedno. Lomcovala ňou nedočkavosť a nervozita, pretože s Holly sa chcela čo najskôr porozprávať.
„Ehh... naposledy bola v obývačke pri jedle,“ odpovedal Jerry stále prekvapene. Vicky sa vďačne usmiala, schmatla Nialla za ruku a ťahala ho smerom, ktorým si myslela, že je obývačka. Po pár krokoch vošli do obývačky spojenej s kuchyňou. Stáli v prechode medzi halou a obývačkou a sledovali ľudí zhruba v ich veku ako tancujú, popíjajú a zabávajú sa na plnej čiare.
„Tamto je Holly,“ zašepkal jej a nenápadne ukázal na dievča s blond vlasmi, ktoré sedelo na pohovke a zabávalo sa na chalanovi, ktorý robil dosť zaujímavé triky s futbalovou loptou. „Tak poď,“ pousmial sa a tentoraz ťahal on ju smerom k skupinke zabávajúcich sa ľudí.
„Niall!“
„Horan! Tak dlho som ťa už nevidel!“
„Náš blondiačik sa vrátil!“ kričali ľudia od radosti, keď ho zbadali. Podávali si ho v objatí, niektorí ho objali dokonca aj viackrát.
„Ach ľudia, ako ste mi chýbali. No dnes som sem prišiel hlavne kvôli tomu, aby som vám niekoho predstavil,“ usmial sa na svojich starých priateľov. Chytil Vicky za ruku a postavil pred seba. „Ľudia, toto je Vicky. Moja krásna princezná,“ hrdo im oznámil a objal ju okolo pása. Niallovi priatelia a známi sa jej chodili postupne predstavovať a s úsmevom jej hovorili, akí sú šťastní, že si Niall po dlhšej dobe našiel takú milú priateľku. Nakoniec, keď už myslela, že spoznala všetkých jeho kamarátov a známych, si ju z jeho objatia vymanilo práve to dievča, ktoré Vicky chcela spoznať najviac.
„Ahoj, ja som Holly. Niallova...“ začala s úsmevom.
„...bývalá priateľka. Ja viem,“ opätovala úsmev a prijala podávanú ruku. Dievča jej odpoveď prekvapila, no po chvíli jej úsmev opäť rozžiaril tvár.
„Niall, nachvíľu si tvoju partnerku požičiam,“ nakukla do kruhu chalanov, medzi ktorými stál aj Niall, a nečakajúc na odpoveď potiahla Vicky za sebou.
„Vidím, že nemáš nič piť, čo si dáš?“ opýtala sa a zastavila pri stole plnom pitia. Vicky si prezerala ponuku a ostala mierne prekvapená, keď videla, že na stole sa nachádza všetko od nealka, cez ten najjemnejší až po ten najtvrdší alkohol. Obrátila sa smerom k Niallovi a keď videla, že má v ruke pohár s džúsom – predpokladala, že to nebol čistý džús – s úsmevom sa otočila na Holly a povedala si svoj výber. Holly jej naliala a spolu si odišli sadnúť na pohovku, ktorá sa nachádzala uprostred tej najväčšej zábavy.
„Tak Vicky, povedz mi niečo o sebe,“ začala Holly a s neskrývaným záujmom ju sledovala. Zase raz tá tuctová žiadosť ‘povedz mi niečo o sebe‘, pomyslela si a v duchu prevrátila očami.
„Čo také by si chcela vedieť?“ opýtala sa s umelým úsmevom. Holly sa na prekvapenie začala smiať. Mala príjemný smiech, ktorý Vicky zahrial pri srdci. Pravdepodobne si budú rozumieť.
„Toto musíš počúvať vždy, však?“ neprestávala sa smiať. „Ale teraz vážne. Nelezú ti už tieto otázky na nervy?“
„Ani si nevieš predstaviť ako!“ s radosťou si vydýchla. To dievča sa jej začínalo vážne páčiť.
„Tak ako ťa prijala Niallova rodina?“
„Hm, Niallova mamka a babka dobre,“ pousmiala sa a odpila si z pohára. Pomarančový džús a vodka. Tak dávno to už nepila.
„Ach áno. Ženy z rodu Horanovcov sú veľmi milé. A čo Greg?“
„Greg,“ povzdychla si a hlavou sa oprela o operadlo sedačky. „To nebola veľmi príjemná skúsenosť,“ hovorila a dívala sa na obrovský luster, ktorý nad nimi visel. Musel byť drahý, pomyslela si. Nechcela myslieť na to, ako jej hypotetický švagor vynadal do zlatokopiek.
„Veľmi sa hádali?“ opýtala sa akoby ju to neprekvapilo.
„Greg skončil so zlomeným nosom,“ priznala sa zasmiala sa.
„Zlomený nos? Fíha. Do čoho ti vynadal? Mne do štetiek a za to mu Niall vynadal do ... a radšej ani nepoviem do čoho.“
„Ja som podľa neho zlatokopka, ktorá chce z Nialla vysať peniaze a slávu.“
„Nerob si z toho nič. Greg, dá sa povedať, že prebral zodpovednosť za Nialla po smrti ich otca. No až príliš to preháňa. Ale on sa potom kúsok znormalizuje a ospravedlní sa ti. Aspoň pri mne to tak spravil.“
„Hm, kiežby,“ povzdychla si Vicky a hľadela na Nialla ako si so skupinkou chalanov podávajú loptu rôznymi futbalovými trikmi. „Ja som sa ťa vlastne chcela opýtať,“ začala a nevedela či má pokračovať.
„Predpokladám, že to má niečo s Niallom,“ zaujato sledovala Vicky.
„Áno. Chcela by som vedieť aký bol. Predtým ako sa stál slávnym. Predtým, keď to bol obyčajný Niall Horan z Mullingaru,“ vysvetlila svoju požiadavku a pohodlnejšie sa usadila.
„Niall sa veľmi nezmenil. Stále je to ten citlivý, stále sa smejúci chlapec, ktorého som ľúbila pred pár rokmi. Samozrejme teraz má milióny fanúšičiek, obrovský dom v Londýne a veľmi milú priateľku. Ale inak je to stále ten istý chalan. Pred X-Factorom zbožňoval jedlo – čo zbožňuje aj teraz,“ zasmiala sa a Vicky musela prikývnuť. Jeho metabolizmus nechápala. Zjedol oveľa viac ako ostatní chalani z 1D dokopy a o hodinu bol už zase hladný. „ Predtým miloval futbal, ktorý miluje aj teraz,“ pokračovala a ukázala za Vicky, kde práve Niall robil triky s futbalkou. „Miloval hudbu, hranie na gitare a spievanie. Vždy mi rozprával ako by chcel spievať pred fanúšikmi, nahrať album a spievať so svetoznámymi interpretmi. A vidíš, teraz sa mu to splnilo,“ spokojne sa usmiala a ďalej na neho hľadela.
„Za jeho slávu v podstate môže vďačiť tebe, nie?“
„Prečo?“ nechápavo obrátila svoj zrak opäť k nej.
„Veď to ty si ho prihlásila do súťaže, nie?“
„Ach, áno. Ale keby som to neurobila ja, urobil by to určite niekto iný. Pokiaľ si dobre pamätám, chystala sa na to aj jeho mamka s Gregom, takže... za svoju slávu môže ďakovať jedine Pánu Bohu. On ho totiž obdaril tým úžasným hlasom,“ vyriekla svoj názor a odpila si z piva. „Hmmm! Moja pieseň! Poď ideme tancovať! A nechcem počuť žiadne námietky!“ Schmatla Vicky za ruku, svoje pivo a jej pohár položila na neďaleký stôl a vtiahla ju do víru tancujúcich tiel uprostred obývačky.

15 komentárov:

  1. Úúúúžasne!!! ♥ Teším sa na pokračko ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dii! Ty len pekne bežkaj pridať ďalšiu časť SMH a LH!
      Ale ďakujem ;)

      Odstrániť
  2. Dommy_xxx:Neviem sa dočkáááť..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pěkný :) Těším se na zítřejší pokračko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelé :) naozaj úplne skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvele!!!! SOm naozaj zvedava ako sa to bude pokracovat!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No takze zase nemusim vysvetlovat jak moc to miluju a ze je to UZASNE :D :D Pisu to pokazde <3 <3 Takze ,,Dalsi dil me DROGY´´ !!! :D :D :D <3 <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka :D milujem tie tvoje komentáre :-* a ďakujem!

      Odstrániť
    2. Ale :D nedekuj :D Ja zas moc moc moc MILUJU tebe protoze nadherne pises <3 a pamatuj si ze sem nejvetsi fanda ;) :D

      Odstrániť
  7. Dnes som prečítala všetkých 30 dielov.. je to úžasné teším sa na ďalšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť